درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31925صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 15:28
سه پبشنهاد در خصوص اقدام وزارت نیرو؛ فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی
وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:
  

وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:

 

 

2. استفاده از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی
بد نمی شد که همکارن روابط عمومی وزارت نیرو در تنظیم این فراخوان از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی هم استفاده می کردند. برای مثال شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تهیه شده می توانست راهگشا و کمک کننده باشد.

البته هنوز هم دیر نشده و همکاران ما در وزارت نیرو می توانند در بررسی صلاحیت افراد از دو انجمن روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی و حتی سایر انجمن ها استفاده کنند که شیرینی این اقدام مضاعف شود.
 

2. توصیه نامه انجمن ها
ای کاش مسئولان وزارت نیرو در بخش توصیه نامه علاوه بر توصیه‌نامه از دو نفر مدیران باسابقه و معتبر ترجیحا از متخصصان روابط عمومی و ارتباطات، توصیه نامه از انجمن ها را هم می گنجاندند تا احیانا شائبه فانتزی بودن این اقدام تقویت نشود.


3. در اولویت قرار دادن نیروهای بومی

کلام آخر اینکه همکاران روابط عمومی در مجموعه وزارت نیرو باید در اولویت قرار گیرند که البته در فراخوان چنین چیزی دیده نمی شود.
دوستانی که سالیان سال در این مجموعه فعالیت می کنند و دارای تجربه و صلاحیت تخصصی و حرفه ای در این حوزه هستند و بقول معروف بومی هستند قاعدتا می باید در اولویت قرار گیرند چراکه این افراد هم دارای تخصص روابط عمومی هستند و هم با صنعت نیرو آشنایی کامل دارند و طبیعتا و منطقا باید در اولویت باشند. امیدوارم این مهم در مرحله بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار گیرد.

 تلگرام شارا: https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد