درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 23:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31925صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 16:04
سه پبشنهاد در خصوص اقدام وزارت نیرو؛ فراخوان عمومی برای انتخاب مدیرکل روابط عمومی
وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:
  

وزارت نیرو در یک اقدام خوب با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که انتخاب مدیرکل جدید روابط عمومی این وزارتخانه در فرآیندی از بین متقاضیان صورت می گیرد. در این خصوص ارایه سه پیشنهاد زیر می تواند مفید فایده باشد:

 

 

2. استفاده از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی
بد نمی شد که همکارن روابط عمومی وزارت نیرو در تنظیم این فراخوان از مشورت و تجربه انجمن های روابط عمومی هم استفاده می کردند. برای مثال شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران روابط عمومی که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی تهیه شده می توانست راهگشا و کمک کننده باشد.

البته هنوز هم دیر نشده و همکاران ما در وزارت نیرو می توانند در بررسی صلاحیت افراد از دو انجمن روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی و حتی سایر انجمن ها استفاده کنند که شیرینی این اقدام مضاعف شود.
 

2. توصیه نامه انجمن ها
ای کاش مسئولان وزارت نیرو در بخش توصیه نامه علاوه بر توصیه‌نامه از دو نفر مدیران باسابقه و معتبر ترجیحا از متخصصان روابط عمومی و ارتباطات، توصیه نامه از انجمن ها را هم می گنجاندند تا احیانا شائبه فانتزی بودن این اقدام تقویت نشود.


3. در اولویت قرار دادن نیروهای بومی

کلام آخر اینکه همکاران روابط عمومی در مجموعه وزارت نیرو باید در اولویت قرار گیرند که البته در فراخوان چنین چیزی دیده نمی شود.
دوستانی که سالیان سال در این مجموعه فعالیت می کنند و دارای تجربه و صلاحیت تخصصی و حرفه ای در این حوزه هستند و بقول معروف بومی هستند قاعدتا می باید در اولویت قرار گیرند چراکه این افراد هم دارای تخصص روابط عمومی هستند و هم با صنعت نیرو آشنایی کامل دارند و طبیعتا و منطقا باید در اولویت باشند. امیدوارم این مهم در مرحله بررسی صلاحیت ها مدنظر قرار گیرد.

 تلگرام شارا: https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد