درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31882صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 29 آبان 1396 - 16:40
خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است
چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران19 آذرماه 1396مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می گردد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران19 آذرماه 1396مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می گردد.

طی ابلاغی از سوی دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رضا افخمی کارشناس روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان نماینده چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی بین المللی ایران در استان البرز منصوب گردید .

کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راه کارهای عملی است.

 

هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمان های دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.

 

سخنرانان کلیدی در چهادهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مورد نیاز به درک تمایز، خلاقیت و نوآوری با بهره گیری از روابط عمومی اخلاقی صحبت خواهند کرد.

 

 افخمی با اعلام این مطلب که خلاقیت، نوآوری و تمایز در نهاد هر مدیر روابط عمومی نهفته است اظهار داشت: موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی خلاق و نوآور» در تعالی روابط عمومی کشور، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار نماید.

 

وی افزود: چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و انجمن بین المللی روابط عمومی، سازمان یافته و 19 آذر سال 1396در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

 

نماینده کنفرانس روابط عمومی در استان البرز ، در ادامه با دعوت از کلیه فرهیختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و سایر علاقمندان دعوت به عمل آورد تا با ارایه نتایج مطالعات و تحقیقات ارزشمند خود در این کنفرانس شرکت نمایند و از مدیران و کارگزاران روابط عمومی دعوت نمود تا با حضور خود در این کنفرانس بر غنا و شکوه آن بیفزایند.

 

 افخمی با تاکید بر این کنفرانس که با حضور سخنرانان کلیدی انجام می شود، به شرکت کنندگان این فرصت را می دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت های خود استفاده کنند . وی اظهار داشت : نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی با استفاده از راهکارها و ابزارهای مختلف نوین تبلیغاتی بویژه در بستر رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمینه پیشرفت، رشد و توسعه مجموعه های روابط عمومی های کشور را فراهم می آورد.

برگزاری این کنفرانس ملی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات بوده و از اهداف آن تمرکز بر جلسات عملی و تجربه به سبک مطالعه موردی از سازمان ها و شرکت ها، فرصتی برای دیدار با سخنرانان و افراد مطرح حوزه روابط عمومی و علوم ارتباطات، نشان دادن آخرین روندها در روابط عمومی، ایجاد ارتباطات کاری جدید و تبادل تجارب با متخصصین همفکر از سراسر کشور می باشد . وی در خاتمه اظهار داشت: این رویداد برای حضور مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی،ارتباط گران و روزنامه نگاران، مدیران خدمات مشتریان و مدیران توسعه کسب و کار در نظر گرفته شده است که در تاریخ 19/9/1396 در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما تهران برگزار می گردد.

 

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند: تلفن های دبیرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277 / دورنگار: 88602308 / صندوق پیامک: 30007153 / وب سایت: www.irancpr.ir / www.shara.ir پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com / info@iranpr.org
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد