درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31819صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 23 آبان 1396 - 10:58
انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی استانداری یزد شد
ارتباط متقابل و هدفمند مسئولان و مردم هم می تواند مسئولان را از مشکلات روزمره مردم، کاستی های دستگاه های اجرایی، روندهای نامناسب، و احیانا مسئولان ناکارآمد مطلع سازد و هم با شناسایی و رفع مشکلات رضایت مندی مردم را به عنوان ولی نعمتان جامعه در برداشته باشد...
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد ضمن ارسال متن تبریک این انجمن به استاندار جدید یزد، خواستار ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی استانداری یزد به مدیرکلی شد.

متن پیام تبریک انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محمود زمانی قمی
استاندار معزز یزد

با سلام و تحیات؛
قبول مسئولیت استانداری استان تاریخی و پر افتخار یزد که همواره خاستگاه شخصیت های برجسته دینی، اجتماعی، علمی و دانشگاهی بوده است را قدر دانسته و شایسته تکریم می دانیم.

ضمن قدرشناسی از زحمات صادقانه و ارزشمند برادرارجمند جناب آقای مهندس میرمحمدی، برای حضرتعالیکه بحمدالله دارای تجارب فراوان و امیدبخش در مسئولیتهای مختلف و منشاء خدمات موثر در میهن اسلامی بوده اید؛ آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون داریم.

با توجه به جایگاه و نقش مهم ارتباطات به عنوان بستر توسعه پایدار و تحقق سیاست های دولت محترم توجه جناب عالی را به چند نکته جلب می کنیم:

1- جایگاه ارتباطات و روابط عمومی و ساختارهای مدیریتی مرتبط با آن در استان علی الخصوص در استانداری در سال های اخیر با تحولات منفی و مایوس کننده ای مواجه شده است به نحوی که منجر به تنزل جایگاه از مدیرکلی و ادغام در دفتر استاندار و یا دفتر حوزه ریاست شده است که این وضعیت نگران کننده بوده و تاثیر منفی خودش را بر جذب نیروی انسانی کارآمد و کارکرد روابط عمومی ها و لاجرم بر رونق اطلاع رسانی نهاده است؛ امید است با درایت و مدیریت جناب عالی در استان یزد شاهد حمایت های لازم و ارتقای این جایگاه باشیم.

2- ارتباط متقابل و هدفمند مسئولان و مردم هم می تواند مسئولان را از مشکلات روزمره مردم، کاستی های دستگاه های اجرایی، روندهای نامناسب، و احیانا مسئولان ناکارآمد مطلع سازد و هم با شناسایی و رفع مشکلات رضایت مندی مردم را به عنوان ولی نعمتان جامعه در برداشته باشد، اما ناکارآمدی این ارتباط در سطح دستگاههای اجرایی لاجرم بخشی از مردم را به استانداری می کشاند، با توجه به حذف برنامه ملاقاتهای مردمی استاندار محترم که در روزهای یکشنبه صورت می گرفت، شایسته است مکانیزمی مناسب تر برای این ارتباطات متقابل و هدفمند و شناسایی کاستی های یاد شده اندیشیده شود.

3- تاکید درست و بجای جناب عالی بر رونق اقتصادی و عزم جدی برای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی استان قابل تحسین بوده اما قاعدتا نبایستی صرفا شخصیت استاندار را با آن شناخت؛ چرا که غفلت از نقش رسانه ها، ارتباطات مستقیم و موثر با افکار عمومی اعم از نخبگان و عامه مردم بخشی از توسعه همه جانبه محسوب می شود و این امر نیازمند حمایت و توجه و صرف هزینه و اعتبار است؛ لذا شایسته است استاندار محترم در انتخاب متولیان و مشاوران مرتبط با حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی با بهره گیری از نیروهای توانمند، خوش فکر و متخصص زمینه امر را در استان یزد بیش از پیش فراهم نمایند.

4- در عصر رسانه این ابزار درحالی اهمیت مضاعف یافته است که در استان یزد غالبا رسانه ها کمتر رشد و توسعه یافته و ریشه یابی این موضوع نشان می دهد به رغم شعارها در عمل رسانه های استانی کمتر مورد توجه کارگزاران ارشد بوده است؛ درخواست می شود حمایت همه جانبه از رسانه ها اعم از مکتوب، رسانه های مجازی و صدا و سیمای استانی در اولویت برنامه های توسعه استانی قرار گرفته تا شاهد قرارگرفتن خبرنگاران و رسانه های استان در جایگاه واقعی خود علی الخصوص ایفای نقش آنها در چرخش آزاد اطلاعات و تضارب آراء در سطح استانی و ملی و آموزش و تربیت نیروی توانمند در این حوزه باشیم .

در پایان ضمن تبریک مجدد این انتصاب شایسته، آمادگی انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد را برای ارتباط متقابل و مستمر با استاندار محترم ابراز داشته، امیدواریم با حمایت دولت کریمه و مجلس محترم و مدیران و شخصیت های استانی، در این دوره گام های بلندی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه، مردم داری و مردم مداری و گسترش ارتباطات موثر و کارآمد برداشته شود. انشاءالله

هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد
آبان 1396

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد