درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31713صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 11 آبان 1396 - 16:36
استاندار سیستان و بلوچستان: روابط عمومی ها پایگاهی درون سازمانی و از جنس جامعه هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی ها پایگاهی درون سازمانی و از جنس جامعه هستند و در واقع از آن مردم اند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی ها پایگاهی درون سازمانی و از جنس جامعه هستند و در واقع از آن مردم اند.

به گزارش شارا از ایرنا علی اوسط هاشمی روز پنجشنبه در همایش روابط عمومی ها و رسانه اظهار داشت: روابط عمومی ها باید به مرحله ای از نقش، فن، علم، دانایی و جامعه شناختی برسند تا در نزد مدیران و مردم وزن پیدا کنند.


وی بیان کرد: مدیران تمام ابزار و امکانات را در اختیار روابط عمومی ها قرار دهند تا بتوانند به خوبی نقش آفرینی کنند.


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به محصول انتخابات گفت: محصول انتخابات معرفت جامعه و قدرت زا بودن در مسیر خدمت رسانی به مردم است.


هاشمی اظهار داشت: در علم سیاست، قدرت، قدرت را مهار می کند و اگر قدرت در مسیر جامعه نباشد و صاحبات قدرت درصدد این باشند تا تمام فعل و انفعالات درون جامعه را به نفع خویش مصادره کنند این قدرت آفت زاست.


وی بیان کرد: قدرتی که دوام حضور مسئولانه را ضامن باشد در جامعه موفق است.


وی افزود: انتخابات از آن مردم است و قدرت را در جامعه به نفع مردم تغییر می دهد.


هاشمی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه و خبر در جامعه تصریح کرد: این قدرت خبر است که سبب تغییر در قانون، راهبردها و سیاست ها می شود.


وی اظهار داشت: گستردگی فعالیت رسانه ای در فضای مجازی امروز به هیچ مدیری اجازه دیوار کشی را نمی دهد.


وی افزود: با توجه به حساسیت بالای سیستان و بلوچستان انتخاب استاندار برای این استان به سخت ترین کار تبدیل شده است و تا کنون سه تا چهار نفر برای این پست مطرح شده اند.


وی ادامه داد: رسانه های فعال در فضای مجازی هر روز یک نفر را به عنوان استاندار قطعی معرفی می کنند و روزهای آخر هفته را برای ما باقی می گذارند اما هنوز تقسیم قطعی از سوی هیات دولت در این رابطه گرفته نشده و ما نیز منتظر هستیم.


استاندار سیستان و بلوچستان با استناد به بیاناتی از امام حسین(ع) که حق گویی را مورد تاکید قرار داده اند، گفت: آن امام بزرگوار فرمودند اگر همه گفتار فرد دانا نیکو و به حق بود از خودپسندی در آستانه دیوانگی قرار می گرفت، همانا دانا کسی است که حق گویی او فراوان باشد.


وی ادامه داد: حق گویی لازمه حیات رسانه ای است و باید در این زمینه گام برداشت.


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهداف قیام عاشورا اظهار داشت: در مسیر حق، عدالت و بودن بر طریق درست زیستن از جمله اهداف قیام عاشورا بود.


وی گفت: تعمیق نگاه به نهضت عاشورا، حسینی شدن را تداعی می کند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز با تشریح نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در دستگاههای اجرایی گفت: روابط عمومی نقش کلیدی و پل ارتباطی مردم با ادارات و رسانه ها را بر عهده دارد به همین سبب بایستی اعتبار مورد نیاز به روابط عمومی ها برای معرفی بهتر اقدامات دولت در بخش های مختلف اختصاص یابد.


جواد سالارزهی افزود: متاسفانه اعتباری برای بحث اطلاع رسانی در اختیار روابط عمومی ها گذاشته نشده است.


وی اظهارداشت: توجه و ارزش گذاری به کار فعالان حوزه روابط عمومی ادارات نقش مهمی در افزایش آگاهی مردم از فعالیت های دولت دارد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به تاثیر بی بدیل رسانه در آگاهی بخشی جامعه از اقدامات صورت گرفته و بیان مشکلات آنان به مسئولان گفت: سوء مدیریت مدیران مطبوعات و رسانه ها، وابستگی اقتصادی و خبری و رعایت نکردن انصاف و بی طرفی از جمله مشکلات حاکم بر فضای رسانه هاست که فعالان این حوزه باید برای حل آنها تلاش کنند.


رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این همایش گفت: امروزه نقش بی بدیل رسانه های ارتباط جمعی در هدایت افکار عمومی و شکل دهی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره بر کسی پوشیده نیست.


حیدر سرایانی افزود: پیشرفت های عرصه اطلاعات و فناوری های نوین ارتباطی در حوزه های مختلف سبب رشد شتابناک رسانه های اجتماعی و تحول در اکوسیستم ارتباطات در سطح جهان شده است.


وی ادامه داد: در دنیای کنونی هر فردی به صورت بالقوه می تواند خبر تولید کند و در واقع یک خبرنگار، مدیر و منتشر کننده خبر است در این میان اخبار و گزارشهایی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که از پردازش بهتر با استفاده از سبک هرم وارونه برخوردار باشد.


وی افزود: برخی مواقع نقطه نظراتی که از سوی مردم در زیر خبر نوشته می شود (کامنت) اهمیتی به مراتب فراتر از خود خبر دارد و می تواند دستمایه کار رسانه ای ناب شود.


وی با اشاره به اهمیت اخبار و اطلاعات برای کشور های مختلف تصریح کرد: رسانه های دشمن برای تاثیرگذاری در جامعه اسلامی به سه عنصر شبهه، القاء و ابهام روی آورده اند، از این رو رسانه های داخلی نیز باید برای مقابله با دسیسه های دشمنان به سه عنصر تفاوت، تمایز و تنوع در تولید محصولات رسانه ای و خبری توجه بیشتری داشته باشند.


رئیس ایرنا مرکز سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت اخلاق مداری در انتشار اخبار خاطرنشان کرد: بیشتر رسانه های فعال در این استان به ویژه خبرگزاری ایرنا، اخلاق را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و در تلاشند تا از این روش سبب ارتقاء مولفه همدلی و وحدت در این استان راهبردی شوند.


سرایانی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی دستگاههای مختلف در جامعه گفت: از مدیران ادارات و سازمانهای استانی که استاندار آن فردی رسانه ای و همراه و همگام رسانه ها و توجه خاصی به روابط عمومی و رسانه دارند، انتظار است بیش از پیش به نقش و جایگاه روابط عمومی و رسانه توجه کنند و روابط عمومی را به عنوان نبض دستگاه مربوطه به حساب آورند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد