درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 11:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
  روایت‌های مستبدانه
  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟
  سواد داده: کلید اصلاح کسری اعتماد مدیران عامل
  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31643صفحه نخست » پنجشنبه، 4 آبان 1396 - 16:57
آنچه درباره اپلیکیشن ایرانی "دال" باید بدانید
"دال" اپلیکیشنی است ساخت دانشگاه شریف؛ یک مسیریاب صوتی که برخلاف نسخه خارجی‌اش، یعنی ویز نیازی به فیلترشکن ندارد. آیا دال می‌تواند در این بازار پر تحول پایدار بماند و از آزمونِ رقابتی فشرده سربلند بیرون بیاید؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "دال" اپلیکیشنی است ساخت دانشگاه شریف؛ یک مسیریاب صوتی که برخلاف نسخه خارجی‌اش، یعنی ویز نیازی به فیلترشکن ندارد. آیا دال می‌تواند در این بازار پر تحول پایدار بماند و از آزمونِ رقابتی فشرده سربلند بیرون بیاید؟

"دال" را تلویحا "ویز ایرانی" می‌خوانند؛ یک نرم‌افزار مسیریاب صوتی که در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ طراحی و تولیدش کلید خورد.

یک ماهی از عرضه آن به بازارهای داخلی ایران می‌گذرد، یعنی از روز اول مهرماه ۱۳۹۶. این اپلیکیشن در همان هفته نخست موفق شد ۱۰ هزار کاربر را به خود جذب کند.

نکته مهم این است که پس از فیلترشدن "ویز" (Waze) در ایران، رقابتی هم در عرصه اپلیکیشن‌های مسیریابی وجود نداشت. همین نبود رقیب در بازارهای داخلی فضا را برای طراحی و عرضه اپلیکیشن "دال" مهیا ساخت.

ویز چیست و چرا فیلتر شد؟
ویز هم مثل دال یک اپلیکیشن مسیریاب صوتی است. این اپلیکیشن هم مثل نسخه بومی‌اش دال، بر اساس GPS - سامانه موقعیت‌یاب جهانی - کار می‌کند. ویز هم به کار مسیریابی می‌آید و هم در مورد تشخیص ترافیک، پیشنهاد مسیرهای جایگزین و حتی دسترسی به تاکسی‌های اینترنتی کارکرد دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


  کشورهایی که بیشترین استفاده از داده تلفن همراه را دارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد