درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31585صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 30 مهر 1396 - 12:17
دکتر حسین زاده مطرح کرد: نقش حساس بانک ملی ایران در پول رسانی سیستم بانکی کشور
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش مویرگی این بانک در پول رسانی به سیستم بانکی در سراسر کشور گفت: پول رسانی امری جدی و حیاتی است که با امنیت جامعه و نظام در ارتباط است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر نقش مویرگی این بانک در پول رسانی به سیستم بانکی در سراسر کشور گفت: پول رسانی امری جدی و حیاتی است که با امنیت جامعه و نظام در ارتباط است.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک که با حضور برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، فرمانده یگان ویژه و امداد ناجا و تنی چند از مدیران ارشد بانک و مسئولان شرکت ملی خدماتی تدارک در سالن همایش حافظ برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه بانک ملی ایران در پول رسانی به سیستم بانکی کشور گفت: بانک مرکزی در شهرستان ها شعبه ندارد و از این رو بانک ملی ایران به نیابت از این بانک، نقش پول رسانی به شهرستان ها و دیگر بانک ها را دارد و مسئولیت خطیری از این بابت بر دوش بانک ملی ایران است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک در پیشبرد امور بانک به اهداف ایجاد این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در جهت جذب نیرو و افزایش سودآوری و درآمدها تاسیس شد و می تواند در بخش پول رسانی به دیگر بانک ها نیز فعال شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما همواره تاکید داریم که دامنه فعالیت شرکت ملی خدماتی تدارک در خارج از بانک ملی ایران نیز گسترش یابد. این شرکت سابقه طولانی دارد و قطعا می تواند با افزایش سودآوری خود و اشتغال زایی، باری را از دوش دولت در جهت کاهش و رفع مشکل بیکاری کشور بردارد.

وی با اشاره به توجه ویژه بانک ملی ایران به نیروهای این شرکت نیز گفت: علی رغم تمامی محدودیت های قانونی و اینکه بیشتر از قرارداد کاری، مسئولیتی متوجه بانک در قبال کارکنان شرکت ملی خدماتی تدارک نیست ولی تلاش داریم تا امور معیشتی و رفاهی کارکنان شرکت را مدنظر قرار دهیم چرا که آنها نیز جزیی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران محسوب می شوند.

دکتر حسین زاده همچنین از رشادت های نیروهای یگان ویژه و امداد ناجا در برقراری امنیت بانک ها و کشور قدردانی و خاطرنشان کرد: با رشادت های این عزیزان، جایگاه کشور به لحاظ برقرار بودن امنیت در منطقه و جهان بی نظیر است.

در ادامه این همایش برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز با تاکید بر اینکه هر سازمانی برای تامین هزینه های خود دو راهکار افزایش درآمد و کاهش هزینه را پیش رو دارد، گفت: برای رسیدن سازمان به اهداف خود باید هزینه ها و درآمدها با هم همخوانی داشته باشند و از این رو باید تدابیر ویژه در این زمینه اتخاذ شود.

وی ابراز امیدواری کرد شرکت ملی خدماتی تدارک با افزایش سودآوری خود و انجام دقیق وظایف، بانک را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری رسانی کند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: با توجه به محدودیت قوانین در استخدام رسمی نیرو در کشور، شرکت ملی خدماتی تدارک می تواند در بخش جذب نیروهای جوان برای امور دریافت و پرداخت شعب بانک نیز فعال شود.

مدیرعامل شرکت ملی خدماتی تدارک نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت در شش ماه ابتدای سال گفت: اکنون شش هزار و 658 نفر در این شرکت در سراسر کشور مشغول به کار هستند و در سال جاری نیز تاکنون 268 نفر جذب شده اند.

حجت اله لطفی با اشاره به اهمیت بحث آموزش نیروهای خدماتی و تدارکاتی افزود: در سال جاری سه هزار و 569 نفر ساعت آموزش در 19 جلسه انجام شده است و در تلاش هستیم تا تعداد نیروهای آموزش دیده امسال را به 1000 نفر برسانیم.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث اصلی ما، پول رسانی است و علی رغم اینکه کار جدیدی است، تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیریم.

در ادامه علی شکری زاده رییس اداره کل کارپردازی بانک ملی ایران به تشریح فعالیت های شرکت ملی خدماتی تدارک و نحوه ارتباط کاری آن با بانک پرداخت.

در پایان همایش سراسری نمایندگان شرکت ملی خدماتی تدارک، پنل پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد