درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 09:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31566صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 1 آبان 1396 - 07:01
پنج توصیه مهم برای راه اندازی یک کسب و کار
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.
  

1. حل خلاق مشکل در مواجهه با محدودیت های شدید
برای حل یک مسئله نیازمند نوآوری و خلاقیت است. زمانی که شما احساس می کنید که در برابر دیوار قرار دارید و تقریبا هیچ کاری از دست شما بر نمی آید نوآوری و خلاقیت می تواند به کمک شما بیاید و در رونق بخشیدن به کسب و کار شما مفید باشد.


2. اقدامات رهبران بزرگ باید الهام بخش باشد
برخی از افراد در عمل الهام بخش تر از دیگران هستند. "سینک" با نمونه هایی از رهبرانی مانند لوتر کینگ، الگوهای خاصی را بررسی می کند که ظاهرا میزان موفقیت رهبران مختلف را پیش بینی می کند.

3. بزرگترین دلیل برای موفقیت در تاسیس شرکتها
در تاسیس و راه اندازی یک شرکت، برآورد ناخالص هرگونه راه اندازی از لحاظ قدرت ایده، زمان شروع راه اندازی شرکت، تیمی که کسب و کار را هدایت می کند، دسترسی به سرمایه و مدل کلی کسب و کار و اندازه گیری آن باید در نظر گرفته شود.


4. انجام آنچه دوست دارید
کارآفرینان اغلب برای سود و درآمد بزرگ در کسب و کار خودشان هیجان دارند. اما برای اینکه واقعا موفق باشید، باید عاشق آنچه هستید انجام دهید.


5. چگونه خلاقیت جمعی باید مدیریت شود
کارآفرینان تلاش می کنند پتانسیل خلاق تیمهای برتر خود را به حداکثر برسانند. هیل به بررسی تاکتیکهای مختلفی که بعضی از شرکتهایی که بیشترین احترام و محبوب ترین آنها در آن شرکت می کنند استفاده می کند.


در نهایت، او با مجموعه ای ساده از ابزارها و استراتژی هایی که هر کارآفرین می تواند برای تولید ایده های جدید از کل تیم استفاده کند، مطرح می کند و فشار به شرکت را برای حرکت به جلو ادامه می دهد.

 

تفکر خلاق و حل مسئله انتزاعی از مهمترین ویژگیهای هر شرکت است.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد