درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31536صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 25 مهر 1396 - 06:18
تاریخچه موسسه اعتباری ملل
مؤسسه اعتباری ملل در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مؤسسه اعتباری ملل در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.

و در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد. و همزمان پیگیری های لازم را جهت اخذ مجوز فعالیت تحت عنوان مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود به طوری که در زمان ریاست کلی مرحوم دکتر نور بخش دستور ایشان به مرحوم دکتر زرین قلم در جهت تسریع صدور مجوز ابلاغ شده است.

در سال 1385 توافق نامه ای بین هیأت مدیره مؤسسه و بانک مرکزی برای تبدیل تعاونی اعتبار عسکریه به مؤسسه مالی و اعتباری امضاء گردید که در نهایت این توافق نامه منجر به صدور موافقت اصولی بانک مرکزی گردید و سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارک مورد نیاز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتدای سال 1390 جهت تأمین سرمایه مورد نیاز و تبدیل شدن به سهامی عام، اقدام به پذیره نویسی سهام نمود که پس از اتمام مراحل پذیره نویسی، و بررسی و تائید بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار در مورخه 1390/04/12 نزد اداره کل ثبت شرکت ها به عنوان مؤسسه مالی و اعتباری سهامی عام به شماره 360747 ثبت و تغییرات آن در روزنامه رسمی درج گردید و پس از آن نام مؤسسه با شماره 10840 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و سهام مؤسسه نیز در شرکت فرا بورس ایران مورد معامله قرار گرفته و در حال حاضر نیز معاملات آن در حال انجام می باشد.

با عنایت به اینکه شورای پول و اعتبار در مورخ 1389/10/20 اساسنامه مؤسسه را به تائید نهائی رسانده و اعلام نمودند که مجوز فعالیت نیز صادر خواهد شد ولی پس از رفت و آمدهای مکرر و فراز و نشیب های به وجود آمده در سایر مؤسسات مالی و اعتباری و برخی بانک های خصوصی مقرر گردید اداره مبارزه با پولشوئی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آورده سهامداران را مورد بررسی و تائید قرار دهد که پروسه مذکور قریب یکسال به طول انجامید و پس از تائید اداره مبارزه با پولشوئی مقرر گردید مجوز فعالیت صادر گردد ولیکن به دلیل طولانی شدن پروسه بررسی، شورای پول و اعتبار، سرمایه مورد نیاز جهت فعالیت مؤسسات مالی و اعتباری را به سه هزار میلیارد ریال افزایش داد و هم زمان نیز بانک مرکزی موضوع صدور مجوز را منوط به افزایش سرمایه به سه هزار میلیارد ریال ابلاغ نمود، هیأت مدیره پس از برگزاری مجمع فوق العاده و انجام تشریفات قانونی مصوبه افزایش سرمایه را از مجمع عمومی فوق العاده اخذ و پس از آن اقدامات لازم را در این خصوص به انجام رساند و در مورخ 1392/10/07 مبلغ سرمایه از طریق پذیره نویسی با استفاده از حق تقدم تأمین گردید و مکاتبات لازم با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و اداره کل ثبت شرکت ها جهت بررسی و صدور مجوز و ثبت سرمایه انجام گردیده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد