درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31529صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 26 مهر 1396 - 08:50
مدیرعامل اعلام کرد: چرخش دوباره چرخ 500 بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی ایران
مدیرعامل بانک ملی ایران از احیای 500 بنگاه اقتصادی بحران زده در پنج استان با تسهیلات پرداختی این بانک طی چهار سال گذشته خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی ایران از احیای 500 بنگاه اقتصادی بحران زده در پنج استان با تسهیلات پرداختی این بانک طی چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به اینکه حجم تسهیلات پرداختی در این بخش به حدود 14 هزار و 883 میلیارد ریال می رسد، گفت: واحدهای بحرانی موجود در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، تهران و قزوین توانسته اند با کمک بانک ملی ایران جان تازه ای بگیرند.

وی افزود: تنها در استان خراسان رضوی 53 واحد بحرانی، هر کدام بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند که مجموع این تسهیلات به 5 هزار و 522 میلیارد ریال می رسد.

به گفته حسین زاده، این واحدها در بخش های مختلف صنعت و معدن، خدمات، مسکن، صادرات، کشاورزی و صنایع تبدیلی فعال شده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: در استان خراسان جنوبی، بیش از یک هزار و 275 میلیارد ریال تسهیلات به 9 واحد بحران زده که در زمینه تولید سیمان، لوله و پروفیل، مرغ داری، خدمات الکترونیک و ... فعالیت می کردند پرداخت شده است.

حسین زاده به پرداخت بیش از 4 هزار و 921 میلیارد ریال تسهیلات به 298 واحد بحرانی استان یزد توسط بانک ملی ایران طی چهارسال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: فولاد، فرش، ساختمان، فراورده های نسوز، کاشی و سنگ، پروفیل، تجهیزات برقی، پلاستیک، الیاف، و کاغذ، تنها بخشی از فعالیت این واحدها بوده است.

وی ادامه داد: در استان قزوین نیز 103 بنگاه اقتصادی فعال در حوزه های دامداری، گلخانه، مرغداری، ظروف یک بار مصرف، سفال، فولاد، لامپ، آجر و ... طی این مدت بیش از 485 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به این که در سه منطقه جنوب، مرکز و شرق تهران نیز بیش از 2 هزار و 678 میلیارد ریال تسهیلات برای احیای بنگاه های اقتصادی بحران زده پرداخت شده است، اظهار کرد: با این میزان تسهیلات، دست کم 38 واحد به چرخه فعالیت و تولید بازگشته اند.

حسین زاده تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تمام تلاش خود را برای تمرکز بر احیا و کمک به بنگاه های اقتصادی قرار داده و هم سو با دولت تدبیر و امید، به فکر توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری تا حد ممکن است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد