درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31514صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 23 مهر 1396 - 11:28
همزمان با روز عصای سفید نهمین شعبه بانک ملی ایران به سامانه ویژه نابینایان تجهیز شد
رحیم محمدی بالادزائی - همزمان با روز جهانی عصای سفید، بانک ملی ایران نهمین شعبه خود را به سامانه ویژه نابینایان در شعبه میدان آزادی سنندج تجهیز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با روز جهانی عصای سفید، بانک ملی ایران نهمین شعبه خود را به سامانه ویژه نابینایان در شعبه میدان آزادی سنندج تجهیز کرد.
 
 به گزارش به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در شعب مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل، اسپیکر، هدفون و ثبت اثر انگشت فعال است و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود.
 
 شعب تجهیز شده به این سامانه در بانک ملی ایران خدماتی شامل واریز نقدی، برداشت وجه از دفترچه، برداشت وجه از کارت، افتتاح حساب قرض الحسنه، دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی و درخواست خدمات و وصول چک را برای نابینایان انجام می دهد.
 
 لازم به ذکر است، بانک ملی ایران تاکنون توانسته است 9 شعبه عارف در تهران، شعب مرکزی در قم، تبریز، ارومیه، بیرجند، شعبه چهار راه مشیر در شیراز، شعبه کوه سنگی در مشهد و به تازگی شعبه میدان آزادی در سنندج را به این سامانه مجهز کند و این برنامه را دارد که یک شعبه از هر استان را5 به باجه ویژه نابینایان اختصاص دهد.
 
 مشتریان نابینای بانک ملی ایران می توانند بدون نیاز به همراه، فرم های درخواستی خدمات بانکی مثل برداشت و یا واریز وجه را با استفاده از ورودی و خروجی های بریل این سامانه تکمیل کرده و فرم تکمیل شده را پرینت و به متصدی بانک برای انجام عملیات، ارائه کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد