درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31514صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 23 مهر 1396 - 11:28
همزمان با روز عصای سفید نهمین شعبه بانک ملی ایران به سامانه ویژه نابینایان تجهیز شد
رحیم محمدی بالادزائی - همزمان با روز جهانی عصای سفید، بانک ملی ایران نهمین شعبه خود را به سامانه ویژه نابینایان در شعبه میدان آزادی سنندج تجهیز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همزمان با روز جهانی عصای سفید، بانک ملی ایران نهمین شعبه خود را به سامانه ویژه نابینایان در شعبه میدان آزادی سنندج تجهیز کرد.
 
 به گزارش به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در شعب مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل، اسپیکر، هدفون و ثبت اثر انگشت فعال است و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود.
 
 شعب تجهیز شده به این سامانه در بانک ملی ایران خدماتی شامل واریز نقدی، برداشت وجه از دفترچه، برداشت وجه از کارت، افتتاح حساب قرض الحسنه، دستور پرداخت الکترونیکی بین بانکی و درخواست خدمات و وصول چک را برای نابینایان انجام می دهد.
 
 لازم به ذکر است، بانک ملی ایران تاکنون توانسته است 9 شعبه عارف در تهران، شعب مرکزی در قم، تبریز، ارومیه، بیرجند، شعبه چهار راه مشیر در شیراز، شعبه کوه سنگی در مشهد و به تازگی شعبه میدان آزادی در سنندج را به این سامانه مجهز کند و این برنامه را دارد که یک شعبه از هر استان را5 به باجه ویژه نابینایان اختصاص دهد.
 
 مشتریان نابینای بانک ملی ایران می توانند بدون نیاز به همراه، فرم های درخواستی خدمات بانکی مثل برداشت و یا واریز وجه را با استفاده از ورودی و خروجی های بریل این سامانه تکمیل کرده و فرم تکمیل شده را پرینت و به متصدی بانک برای انجام عملیات، ارائه کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد