درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 20:01   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31479صفحه نخست » چهارشنبه، 19 مهر 1396 - 00:16
تبلیغات سنگین روسیه در گوگل در آستانه انتخابات آمریکا
پس از فیس بوک و توئیتر، گوگل نیز از انتشار تبلیغاتی روسیه بر روی برخی سرویس‌های این شرکت برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا خبر داد. ده‌ها هزار دلار تبلیغات روی یوتیوب و موتور جستجوی گوگل قرار گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از فیس بوک و توئیتر، گوگل نیز از انتشار تبلیغاتی روسیه بر روی برخی سرویس‌های این شرکت برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا خبر داد. ده‌ها هزار دلار تبلیغات روی یوتیوب و موتور جستجوی گوگل قرار گرفته است.


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز دوشنبه (۱۷ مهر/ ۹ اکتبر) گزارش داد که بررسی‌های گوگل نشان می‌دهند "عوامل روسی" ده‌ها هزار دلار خرج تبلیغات بر روی سرویس‌های یوتیوب، جستجوی گوگل و جی‌میل کرده‌اند.


بر اساس این گزارش به نظر نمی‌رسد این تبلیغات توسط همان موسسه وابسته به کاخ کرملین صورت گرفته باشد که در شبکه اجتماعی فیسبوک نیز تبلیغات منتشر کرده بود. اطلاعات تازه مشخص می‌کند که احتمالا یک سازماندهی گسترده برای انتشار "اطلاعات نادرست" توسط روسیه صورت گرفته است.


گوگل بخش بزرگی از تجارت آنلاین را در اختیار دارد و سایت یوتیوب نیز بزرگترین سایت ویدیو در جهان است. این شرکت به درخواست‌ها برای توضیحات بیشتر در مورد این ماجرا پاسخ نداده است.


گزارش واشنگتن پست تصریح می‌کند که گوگل توانایی نفوذ روسیه بر روی سرویس‌های خود را کاهش داده است. پیش از این توییتر تایید کرد که روسیه برای اثرگذاری بر انتخابات آمریکا هزینه‌های زیادی را صرف تبلیغات روی این شبکه کرده است.


"تبلیغاتی روسی" روی فیس‌بوک
الکس استاموس، رئیس بخش امنیتی شرکت فیس‌بوک، اوایل ماه سپتامبر در وبلاگ خود نوشت که در محدوده زمانی ژوئن ۲۰۱۵ تا ماه مه ۲۰۱۷ در مجموع سه هزار تبلیغ و ۴٧٠ حساب و صفحه "غیرواقعی" مطالبی در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی پخش کرده‌اند.


بر اساس گزارش دیگری از فیس‌بوک این امکان وجود دارد که شرکتی در روسیه در این شبکه اجتماعی ۱۰۰ هزار دلار صرف تبلیغات کرده و از این راه بر انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا تاثیر گذاشته باشد.


این داده‌ها در حالی از سوی فیس‌بوک منتشر شده که این شرکت به علت آن‌چه کمبود شفافیت در راه و روش تبلیغات خوانده می‌شود، در معرض انتقادات شدید قرار گرفته است.


منبع سفارش‌دهنده‌ی بسیاری از تبلیغات در این شبکه اجتماعی برای مخاطبان مشخص نیست.


افزایش نظارت بر تبلیغات
خبرگزاری رویترز روز ۱۶ شهریور (هفتم سپتامبر) گزارش داد کنگره آمریکا احتمالا از شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی خواهد خواست تا اطلاعات بیش‌تری را در رابطه با چگونگی استفاده از این پلت‌فرم‌ها برای تبلیغات سیاسی منتشر کنند.


سناتور مارک وارنر، نماینده دموکرات کنگره آمریکا، اعلام کرد در این زمینه نیازمند تدوین قوانینی خواهیم بود تا این کمپانی‌ها را به تطبیق کار خود با قوانینی که هم‌اکنون در رابطه با تبلیغات تلویزیونی وجود دارند، ملزم کنند.


به گفته وارنر، امکان دستیابی به محتوای تبلیغات تلویزیونی برای هر آمریکایی موجود است: «می‌توانی بروی و ببینی!» چیزی که به گفته او در ارتباط با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد.

 

منبع: http://www.dw.com


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد