درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31439صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 15 مهر 1396 - 11:54
پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد سعید محمد جعفری
پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد و پژوهشگر شهیر ارتباطات عضو بسیار قدیمی انجمن سعید محمد جعفری
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیام انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت درگذشت استاد و پژوهشگر شهیر ارتباطات  عضو بسیار قدیمی انجمن سعید محمد جعفری

انا الله و انا الیه راجعون
سرانجام غم فقدان اندوهناک استاد:

پژوهشگر شهیر ، عضو انجمن ،تجسم عینی ارتباط موثر بر دل داغدارمان لانه کرد.


سعید عزیز ،فراوان کوشید، بی‌حساب رنج برد، بی‌دریغ تلاش کرد. طبیعت طبع‌اش عجین زیبایی بود و وزن موزون زندگی، لیک که چون لغزش مهتاب به روی برکه عمر، بی‌دوام گذشت.


در بستر ارتباطات و از دریچه بیان و قلم پروای پرواز را به سال‌ها تجربه کرد و سرانجام درنگ تامل در ورای ارتباطی زیبا و موثر را از دست داد و به عین حُسن پیوست و متاسفانه چنین شد که بغض فراق را بر دل داغدارمان شکست و حسرت دیدار و همنشینی با طراوتش را بر دلهامان گذاشت.


او که به سالیان، کلام زیبای پیام و جان ارتباط را به چیرگی به مهمانی خانه دلهای مردمان برد و هویت شفاف ارتباط و اخلاق کلامی را نقش جان دل‌ها کرد، گویی که حُسن جمال معشوق را به منتهای عشق بر زبان می‌راند.


غوغای فراق تاثر انگیز عنصری از اعضای پرسابقه و صدیق جامعه ارتباطات و روابط عمومی کشور و همراه بی‌ریا و صادق انجمن روابط عمومی ایران ، که عمرش سمبل خلاقیت و نوآوری ارتباطی بود، مصیبتی جانکاه است. این درد بزرگ را به خود و جامعه روابط عمومی کشور ، بویژه خانواده معززش،همسر و فرزندان برومندش که تنها امیدش در زندگی بودند و مونس جان، صمیمانه و از عمق وجود تسلیت می‌گوییم.


خاک بر او خوش و مقامش عندالله رفیع و یادش در دلهامان جاودان باد.
میرزابابا مطهری‌نژاد
رئیس انجمن روابط عمومی ایران
15/7/96
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد