درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 16 مهر 1396 - 22:02
آیا روابط عمومی پتانسیل جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؟
مهدی گودرزی. کارشناس رشته علوم ارتباطات اجتماعی - روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شروع به کار روابط عمومی در ایران و جهان از طریق بخش صنعت صورت گرفته است. با توسعه بخش معدن و صنایع معدنی روابط عمومی در حال تکامل و حرفه ای شدن است.


تخصصی شدن روابط عمومی دربخش, معدن و صنایع معدنی جهت افزایش بهره وری و جذب سرمایه اقتصادی است.


نکته این است که روابط عمومی در این حوزه باید تخصصی عمل نماید، نداشتن هدف وبرنامه منظم و منسجم باعث کاهش اثر گذاری آن می گردد. روابط عمومی می تواند یک محرک و بازو برای جذب سرمایه های اقتصادی در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.


فعالیتهای اساسی روابط عمومی نظیر ، اطلاع رسانی،حضور در فضای مجازی نمایشگاههای تخصصی، برند سازی ،ایجاد کمپین های تبلیغاتی و نیز تجزیه وتحلیل بازار در جذب سرمایه گذار موثر است.

 

نگاه حرفه ای تاثیر مثبت و مستقیمی در جذب سرمایه گذار و نیز ترغیب بخش خصوصی برای حضور در این بازار را دارد. در صورتی که با این نگرش به این حوزه نگریسته شود منجر جذب سرمایه می شود. روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد