درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:15   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31432صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 15 مهر 1396 - 06:44
آیا روابط عمومی پتانسیل جذب سرمایه گذار در بخش معدن و صنایع معدنی را دارد؟
مهدی گودرزی. کارشناس رشته علوم ارتباطات اجتماعی - روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شروع به کار روابط عمومی در ایران و جهان از طریق بخش صنعت صورت گرفته است. با توسعه بخش معدن و صنایع معدنی روابط عمومی در حال تکامل و حرفه ای شدن است.


تخصصی شدن روابط عمومی دربخش, معدن و صنایع معدنی جهت افزایش بهره وری و جذب سرمایه اقتصادی است.


نکته این است که روابط عمومی در این حوزه باید تخصصی عمل نماید، نداشتن هدف وبرنامه منظم و منسجم باعث کاهش اثر گذاری آن می گردد. روابط عمومی می تواند یک محرک و بازو برای جذب سرمایه های اقتصادی در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.


فعالیتهای اساسی روابط عمومی نظیر ، اطلاع رسانی،حضور در فضای مجازی نمایشگاههای تخصصی، برند سازی ،ایجاد کمپین های تبلیغاتی و نیز تجزیه وتحلیل بازار در جذب سرمایه گذار موثر است.

 

نگاه حرفه ای تاثیر مثبت و مستقیمی در جذب سرمایه گذار و نیز ترغیب بخش خصوصی برای حضور در این بازار را دارد. در صورتی که با این نگرش به این حوزه نگریسته شود منجر جذب سرمایه می شود. روابط عمومی حرفه ای با در نظر گرفتن بخش تحلیل بازار و آنالیز رسانه های معدنی و صنایع معدنی باید به عنوان یک عنصر تعیین کننده در بخش جذب سرمایه‌ های بخش خصوصی عمل نماید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد