درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 19:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31421صفحه نخست » سه شنبه، 11 مهر 1396 - 13:24
آگهی خبری نویسی برای رسانه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه با متنوع شدن رسانه ها و انواع آن آگهی خبری نویسی برای رسانه ها تبدیل به یک مهارت مهم شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- امروزه با متنوع شدن رسانه ها و انواع آن آگهی خبری نویسی برای رسانه ها تبدیل به یک مهارت مهم شده است.


آگهی خبری یک ابزرا مهم و اساسی برای رساندن پیام کسب و کار شما و یا مشتریان شما است.


خبر خوب این که شما نیازی نیست یک متخصص روابط عمومی باشید تا یک متن آگهی خبری بنویسید.


اگر می خواهید کمپین روابط عمومی خود را مدیریت کنید، باید آگهی خبری نوشتن به یک مهارت ذاتی شما تبدیل شود.


اگر شما اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات و یا شرکت خود دارید، آماده ی نوشتن آگهی خبری هستید.


اما اول بگذارید نگاهی به خود آگهی خبری بیندازیم.

آگهی خبری چیست
آگهی خبری ییک متن یک یا دو ثصفحه ای است، تا توجه را به سمت محصول و یا خدمات شرکت شما جلب کند.
آنها با یک دلیل خوب و به یک سیاق فرمول وار نوشته می شوند.
هر روزه صدها و یا هزاران آگهی خبری منتشر می شوند.
اگر قالب آنها بخواهد فرق کند، مدیریت آنها برای مطبوعات تبدیل به یک کابوس خواهد شد.
با ساده کردن آنها برای مطالعه، با ساده کردن قالب و مکان های مشخص برای تاریخ ها، زمان ها، سرتیترها، می توانید به راحتی کار خبرنگارها را انجام بدهید.
با ساده کردن تولید آنها شما به راحتی می توانید آنها را هر جایی مانند روزنامه ها و یا مجلات و یا وبسایت ها منتشر کنید.
بنا به دلایل بالا، لازم استقبل از ارسال آگهی به رسانه ها ساخت قسمت های مختلف را یاد بگیرید.
در غیر اینصورت شما به عنوان یک تازه کار شناخته می شوید و آگهی شما چشم پوشی خواهد شد.

ارسال آگهی خبری – اصول
وقتی می خواهید پوشش رسانه مجانی بگیرید، باید آگهی را به سردبیر و یا ایستگاه تلویزیونی ارسال کنید.
البته این هنوز به معنی گرفتن تبلیغات مجانی نمی باشد.
تفاوت زیادی بین تبلیغات و روابط عمومی است.
در روابط عمومی احتیاجی نیست تا داستان شما پوشش داده شود.
شما آگهی خبری خود را ارسال می کنید، و آنها تصمیم می گیرند که آن را برای مجلات و یا روزنامه و یا اخبار خود انتخاب کنند.
اما شما باید صبور باشید.
برخی انتشارتی ها ممکن است چند ماه طول بکشد تا آگهی خبری شما را منتشر کنند.
سپس چندین انتشاراتی دیگر در طی چند روز آگهی شما را منتشر خواهند کرد.
تمام اینها بستگی به اخبار شما و زمانبندی آنها دارد.
اما برای ایستگاه های تلویزیونی قضیه کاملا فرق می کند.
اگر شما می خواهید در یک رویداد معینی در زمانی معین روی آنتن باشید، اگهی خبری خود را دو روز قبل تر به یک تلویزیون محلی باید بفرستید.
بدلیل اینکه اخبار روز به روز تغییر می کنند، یک تصادف ماشین می توانداز انتشار آگهی شما جلوگیری کند.


منبع : thebalance
 سید اسماعیل میرحسینی
www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد