درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31402صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 2 اسفند 1400 - 17:42
ایده اصلی آژانس روابط عمومی
سید اسماعیل میرحسینی - یک آژانس روابط عمومی مناسب به مشتریان کمک می کند تا در این رسانه های پیچیده بیشتر دیده شوند. در بلندمدت روابط عمومی نوعی سرمایه گذاری در برند و دیده شدن یک شرکت یا فرد می باشد. این می تواند باعث افزایش شناخت و شهرت شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مقاله به وظایف آژانس روابط عمومی می پردازیم و اهمیت آن را ذکر می کنیم:

آنها تبلیغات را نمی خرند.


آنها داستان برای گزارشگران نمی نویسند.


آنها بیلبورد نمی زنند.


آنها تبلیغات جذاب نمی زنند تا مردم محصولات بیشتری را بخرند که احتمالا احتیاج به آن ندارند.


خب ، پس آژانس تبلیغاتی چه می کند.


آنها مانند آژانس های تبلیغاتی، شرکت ها را با پوشش سرمقاله به پیش می برند.


این مورد به عنوان رسانه ی مجانی شناخته می شود.


مانند داستان هایی که در وبسایت ها، روزنامه ها، مجلات و یا برنامه های تلویزیونی می آید.


در مقابل آن رسانه های پولی یا تبلیغات هستند.


آژانس های روابط عمومی تبلیغات یک هدف دارند:


دیده شدن مشتریانشان و موفق، صادق، مهم، هیجان انگیز، و مرنبط دیده شدن آنها.
اما راه برای خلق آگاهی بسیار مشکل تر است.
اغلب مردم می فهمند تبلیغات توسط مشتریان پرداخت می شود، و باید با شک و تردید نگریسته شود.
در مقابل مقالات و تبلیغات، تلویزیونی مطبوعات مورد توجه تر معتبرتری هستند و با علاقه ی بیشتری به آنها نگاه می شود.

جامعه روابط عمومی امریکا روابط عمومی را به صورت زیر تعریف می کند:
پیش بینی، تجزیه و تحلیل و تفسیر افکار عمومی، نگرش ها و مسائلی که ممکن است برای خوب یا بد، عملیات و برنامه های سازمان تاثیر بگذارد.


مدیریت مشاوره در تمام سطوح سازمان با توجه به تصمیمات سیاسی، دوره های عملی و ارتباطات، با توجه به تأثیرات عمومی آنها و مسئولیت های اجتماعی یا شهروندی سازمان.


تحقیق، انجام و ارزشیابی، به طور مداوم، برنامه های عملی و ارتباطی برای دستیابی به درک عمومی آگاهانه لازم برای موفقیت اهداف سازمان. این ممکن است بازاریابی،مالی، جذب سرمایه، کارمند، روابط عمومی یا دولتی، و برنامه های دیگر باشد.


برنامه ریزی و اجرای تلاش های سازمان برای تاثیر گذاری یا تغییر سیاست های عمومی. تعیین اهداف، برنامه ریزی، بودجه بندی، استخدام و آموزش کارکنان، توسعه امکانات – به طور خلاصه، مدیریت منابع مورد نیاز برای انجام تمام موارد فوق.
 
عملکرد کلی یک آژانس روابط عمومی
تاکتیک ها شامل برخی یا همه موارد زیر هستند:


نوشتن و توزیع انتشارات مطبوعاتی


نوشتن بیانیه ای (کمتر رسمی از نشر مطبوعات) در مورد یک شرکت و ارسال آن مستقیم به روزنامه نگار.


طراحی و اجرای رویدادهای خاص طراحی شده برای روابط عمومی و روابط رسانه ای.


تحقیق بازار را بر روی شرکت یا پیام شرکت انجام دهید.


گسترش ارتباطات کسب و کار از طریق شبکه های شخصی یا حضور و حمایت از وقایع


تبلیغ نویسی و وبلاگ نویسی برای وب(سایت های داخلی و خارجی)


راهبردهای روابط عمومی بحران


تبلیغات رسانه ای آنلاین و پاسخ به نظرات منفی آنلاین

چه زمانی از آژانس روابط عمومی استفاده کنیم
زمانی که شرکت ها و افراد می خواهند از طریق رسانه ها حفاظت، ارتقاء یا ایجاد اعتبار کنند، باید از یک آژانس روابط عمومی استخدام کنند.


یک آژانس روابط عمومی خوب می تواند سازمان را تجزیه و تحلیل کند.


پیام های مثبت را پیدا کند و این پیام ها را به داستان های رسانه ای مثبت تبدیل کند.


وقتی خبر بد است، یک آژانس می تواند بهترین پاسخ را بدست آورد و آسیب را کاهش دهد.


باب گلد می گوید : “آژانس خوب یک شریک استراتژیک است که به مشتریان کمک می کند تا با مخاطبان خود صحبت کنند.”


آژانس یک شنونده خوب برای بازار است و می داند که به چه مدلی گفتگو را شروع کند.


آژانس شما چقدر می تواند به ایده های اولیه برگشت کند، بدون اینکه مجازات شود؟


و آیا آنها یک شریک نوآورانه هستند یا یک دسته بله قزبان گو.


گلد به مشتریان توصیه می کند که بهترین شرایط فرهنگی را جستجو کنند.


“آیا آژانس شما می تواند پیام شما را دریافت کند؟


و آیا آنها می توانند مانند یک شریک خوب مکالمات را هدایت کنند، و یا اینکه یک سری کلیپ جمع کن هستند که سرشان شلوغ است.


مخاطبان موثر روابط خوبی با بسیاری از روزنامه نگاران مختلف در صنایع مختلف دارند.


بسیاری از متخصصین روابط عمومی، روزنامه نگاران سابق هستند.


بنابراین آنها بهترین شیوه ها را برای روایت یک داستان  و دسترسی  به سردبیران و خبرنگاران را می دانند.


از آنجایی که آنها کارمند شرکتی نیستند که آنها را استخدام می کند، می توانند نماینده صادقی باشند.


آنها می توانند دیدی خارج از شرکت داشته باشند و توان بالقوه ای دارند که بدانند ایده های داستان در آن کار می کنند.

ارتباط بین مشتری و آژانس روابط عمومی
ارتباط بین مشتری و سازمان نباید منفعل باشد.


مشتریان باید آژانس را مطلع کنند که چه پیامهایی را میخواهند تبلیغ کنند.


پیشنهاداتی در مورد جایی که آنها می خواهند ظاهر شوند داشته باشند.


چند صفحه اول نیویورک تایمز از چند داستان کوتاه تشکیل شده است.


فضای رسانه ای امروز شامل وبلاگ ها، وب سایت ها، نمایش های تلویزیونی، مجلات و رسانه های دیگر است.
این ها روز به روز پیشرفت می کند.


یک آژانس روابط عمومی مناسب به مشتریان کمک می کند تا در این رسانه های پیچیده بیشتر دیده شوند.


در بلندمدت روابط عمومی نوعی سرمایه گذاری در برند و دیده شدن یک شرکت یا فرد می باشد.


این می تواند باعث افزایش شناخت و شهرت شود.


منبع: forbes
 www.ibazaryabi.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد