درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 19:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31391صفحه نخست » پنجشنبه، 6 مهر 1396 - 22:17
سلطان خبرهای جعلی درگذشت
نویسنده‌ای که در سال ۲۰۱۶ با انتشار اخبار جعلی در طول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شهرت رسیده بود، درگذشت. به گفته مقامات محلی، جسد پل هرنر ۳۸ ساله، روز ۱۸ سپتامبر در خانه او در شهر لاوین، آریزونا پیدا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نویسنده‌ای که در سال ۲۰۱۶ با انتشار اخبار جعلی در طول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شهرت رسیده بود، درگذشت.

به گفته مقامات محلی، جسد پل هرنر ۳۸ ساله، روز ۱۸ سپتامبر در خانه او در شهر لاوین، آریزونا پیدا شد.

احتمالا، دلیل مرگ آقای هرنر مصرف بیش از حد مواد مخدر بوده است.

پل هرنر اخبار ساختگی و مقالات نادرست متعددی را در شبکه‌های اجتماعی، از جمله فیس‌بوک، و وب‌سایت‌هایی که خودش تاسیس کرده بود منتشر می‌کرد.

ترویج اخبار دروغی و افزایش تعداد خواننده‌های خبرهای جعلی یکی از موضوع‌های بحث‌برانگیز و جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.

پس از انتخابات، پل هرنر مدعی شد که عملکرد او علت موفقیت دونالد ترامپ در انتخابات بوده است.

یکی از مطالب نادرست آقای هرنر آن بود که باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا، یک همجنس‌گرا و مسلمانی افراطی است.

همچنین، اریک ترامپ، فرزند آقای ترامپ، و کوری لوادسکی مدیر تبلیغات انتخاباتی آقای ترامپ، یکی از خبرهای ساختگی پل هرنر را منتشر کردند که در آن گفته شده بود دموکرات‌ها به کسانی که در راه‌پیمایی‌های علیه ترامپ شرکت کنند، سه هزار دلار پرداخت خواهند کرد.

ماه دسامبر سال گذشته، پل هرنر در گفت‌وگویی عملکرد خود را "هجو سیاسی" خواند. او گفت: "این کار را برای آمورزش دادن به مردم انجام می‌دهم. چیزهایی در جامعه مشاهده می‌کنم که نادرست هستند."

همچنین، ماه نوامبر سال گذشته، آقای هرنر در گفت‌وگویی با واشنگتن پست اعلام کرد: "فکر می‌کنم به خاطر من بود که ترامپ راهی کاخ سفید شد."

"سایت‌های من همیشه مورد علاقه هواداران ترامپ بودند... پیروان او صحت هیچ خبری را تایید نمی‌کنند - آن‌ها هر خبری را به انتشار می‌رسانند، هر ادعایی را باور می‌کنند."

اما، با وجود این، آقای هرنر مدعی بود که اقدام‌های او برای دور راندن حامیان دموکرات‌ها از هیلاری کلینتون نبوده. پل هرنر در پاسخ به این سوال که آیا اخبار ساختگی او برای حمایت از دونالد ترامپ بوده‌اند، گفت: "نه. از ترامپ متنفر هستم."

جی‌جی هرنر، برادر پل هرنر، در بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، اعلام کرد که پل هرنر در خانه مادرش و در خواب جان داد. او برادر خود را "استاد اینترنت، مردم‌دوست، فعال سیاسی، فیلسوف" معرفی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد