درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:32   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31389صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 10 مهر 1396 - 09:36
روابط عمومی در دوره استعمار
می توان تصور کرد که نسل های آینده با اغراقات مشابهی در مورد زیرزمین ها ی مستعمره ویا اولین سکونت در ماه برخورد خواهند کرد.خوشبختانه متخصصان روابط عمومی در آینده کنترل کمکی بیشتری نسبت به برخی از پیشگامان پیشین خود خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک انحراف بی دقت در مسیر تاربخ روابط عمومی دروغ های موجود در برخی از اغراقات است که اغلب حتی قابل قبول نیست، چیزی که به اصطلاح امروزی ما با ارتقاء حقیقی همراه شد.


"اریک سولوادسون" یک سرزمین خالی از سکنه یخی و برفی را در اقیانوس اطلس شمالی کشف کرد. با تشخیص قدرت کلمات، او نام آن را گرینلند گذاشت تا مهاجرانی را جذب کند که در سال 985 رهبری شان می کرد. این نام در واقع گمراه کننده بود، برای این که یخ تنها چند ماه در سال حتی در سرزمینهای ساحلی جنوبی ذوب می شد.


در سال 1584، "سر والتر رالی" گزارشهای درخشانی را در مورد جزایر رونوککارولینای شمالی امروزی به انگلستان ارسال کرد. در مقایسه با انگلستان، این سرزمین جدید زمینهای بهتر، درختان بزرگ و برداشتهای فراوان و همچنین هندی های دوست داشتنی را داشت، به همین دلیل او قصد داشت دیگر مهاجران را برای پیوستن به اولین مستعمره بریتانیا در آمریکای شمالی متقاعد کند. اما ارتقاء اغراق شده گسترده، در حالی که موفق به جذب مهاجران و حامیان مالی شد، با واقعیت مطابقت نداشت. این جزیره عمدتا مرداب بود، غذا کم بود، بیماری شایع بود، و مستعمره طی دو سال رها شده بود. ویرجینیا مستعمره ها را در هر دو تعداد جزوات تبلیغاتی و در درجه ای اغراق درون آنها هدایت کرد.


در تلاشی دیگر برای تشویق استعمار اروپایی در دنیای جدید، کاشفان اسپانیایی و فاتحان، بازگشت گزارش اشتیاق آمیز سرچشمه جوانان فلوریدا و هفت شهر طلا در مکزیک را به اسپانیا فرستادند. هر چند آنها هرگز هیچ کدام از آن دو را نیافتند، داستانهای شان به مهاجرت تکان دهنده به آمریکا کمک کرد.


بعدها مطبوعات در ایالات متحده آمریکا، گسترش چشمگیری را در غرب با ارائه دیدگاه قابل ستایش زندگی در مرز به نمایش گذاشت. افسانه دیوی کراکت (سمت راست) و داستان های بعدی در مورد فاجعه جین و بوفالو بیل کودی در میان پیامهای قانع کننده برای گسترش تشویق شکل گرفته بود. راه آهن اقیانوس آرام جنوبی تبلیغاتی را برای ترویج کالیفرنیا به کار گرفت. شرکت های زمینی تبلیغ کنندگانی را برای جذب مهاجران از مؤسسات استخدام کردند و دولت طالقان طلای کالیفرنیا را جهت ترویج افکار عمومی برای جنگ علیه مکزیک سوق داد. در سال 1880، راه آهن برلینگتون کمتر از 40،000 دلار برای ترویج فروش زمین غرب، که تقریبا 17 میلیون دلار درآمد داشت، صرف کرد. راه آهن شمال اقیانوس آرام، در عین حال، کمک های زمین را برای جانبازان جنگ داخلی در طول مسیرش در دشت های شمالی و کوهستان ارتقاء داد. حتی سازمان هایی را استخدام کرده و تبلیغات روزنامه ای را در آلمان، اسکاندیناوی و هلند برای جذب مهاجران اروپایی انجام داد.


می توان تصور کرد که نسل های آینده با اغراقات مشابهی در مورد زیرزمین ها ی مستعمره ویا اولین سکونت در ماه برخورد خواهند کرد.خوشبختانه متخصصان روابط عمومی در آینده کنترل کمکی بیشتری نسبت به برخی از پیشگامان پیشین خود خواهند داشت.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد