درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31385صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 مهر 1396 - 00:20
ایجاد واحد روابط عمومی پویا در سطح بخشداری های شهرستان رشت
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت،نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی بخشداری های این شهرستان با مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت در محل این فرمانداری برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی  فرمانداری رشت،نشست هماهنگی مدیران روابط عمومی بخشداری های این شهرستان با مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت در محل این فرمانداری برگزار شد.

مجتبی بشری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور شهیدان متقارن شد که می توان گفت رزمندگان اسلام با تاسی از سیره و هدف امام حسین (ع) در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با جان فشانی بار دیگر حادثه کربلا را برای شیعیان تداعی کردند.

وی افزود: راه و منش شهدا امروزه باید الگوی همه ما و مخصوصاً دست اندرکاران دولتی باشد که بهترین چراغ هدایت راه شهیدان است .

بشری شهادت مظلومانه و حسین گونه شهید حججی را بازخوانی حادثه کربلا دانست و افزود: خون پاک این شهید سر جدا، لکه ننگ و غده سرطانی داعش را با عنایت سرور و سالار شهیدان از منطقه پاک خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت افزود: امام حسین (ع) به تاریخ بشریت درس ایثار و ایستادگی در برابر زورگویان و مفسدان آموخت که برای امر به معروف و نهی از منکر و احیای دین خدا باید از طفل شش ماهه خود نیز گذشت تا بتوان لقب خون خدا را گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در تمامی سطوح کشور افزود: مدیری موفق است که مسئول روابط عمومی قوی و کارآمد داشته باشد و در همین راستا با رایزنی های صورت گرفته با بخشداران بخشهای شهرستان رشت توانستیم برای هر بخشداری یک مدیر روابط عمومی با دارا بودن اختیارات لازم در حوزه تخصصی خود معرفی نماییم.

وی روابط عمومی را قلب تپنده هر دستگاهی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها نیز باید بتوانند نظر مدیران خود را جلب کرده و با تعامل و ارتباط مناسب با تمام رسانه ها بدون در نظر گرفتن مرزبندی های سیاسی در جهت اعتلای اهداف سازمانی خود کوشا باشند.

بشری با بیان اینکه عملکرد دولت مردان تدبیر و امید و دست اندرکاران نظام به قول فرمایش امام راحل(ره) حتما باید به گوش همه مردم رسانده شود افزود: تدابیری اندیشیده شده تا مردم سختکوش روستاهای شهرستان رشت که با قاطعیت به دکتر روحانی در انتخابات اخیر رای دادند بتوانند از عملکرد دولت از طریق ایجاد واحد روابط عمومی در سطح بخشداری های شهرستان مطلع گردند.

بشری ادامه داد: خط و مشی دولت اعتدال است و همیشه تعامل با رسانه ها مورد تاکید ریاست محترم جمهوری و استاندار محترم و همچنین فرماندار رسانه دوست شهرستان رشت بوده که انعکاس صحیح و به موقع اخبار سبب می شود تا زحمات شبانه روزی خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید به خوبی منعکس گردیده و فضاهای نفوذ بدخواهان مسدود گردد.

وی با بیان اینکه در مدت اخیر انتصاب وی در این حوزه سعی گردید از کارشناسان و خبرنگاران خبره و قوی رسانه ای استان بعنوان بازوان پر توان روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت استفاده گردد افزود، با این سیاست در مدت کوتاهی توانستیم این حوزه مهم را علی رغم تمامی مشقات و تنگناهای موجود و مخصوصاً مالی تقویت کرده و در خور شان برسانیم.

بشری با تاکید بر این نکته که بدنه روابط عمومی فرمانداری رشت هم اکنون کارآمد و پویا بوده و تعامل و دوستی بسیار مناسبی با تمامی رسانه ها با هر نوع گرایشی از جمله صدا و سیمای مهم و تاثیرگذار دارد، تصریح کرد: اکنون بخشداری ها باید بتوانند از این بدنه تخصصی نهایت بهره‌مندی را کسب کرده و در جهت انعکاس عملکرد خود و دولت از این طریق جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنویسی و روابط عمومی و همچنین دوره های آموزشی تشریفات برای مسئولان روابط عمومی بخشداری های شهرستان رشت افزود: از روابط عمومی های بخشداری ها انتظار می رود تا با استفاده از فضای مجازی عملکرد دولت را بصورت لحظه ای برای مردم روستاها انعکاس دهند.

وی با انتقاد از برخی مدیران دستگاه ها و روابط عمومی های استان مبنی بر اینکه هنوز عکس رئیس جمهور کشور را که بیش از ۲۴ میلیون نفر از واجدین شرایط کشور به وی رای داده اند در اتاق کار و دفتر خود نصب نکرده اند و این به نوعی جفا به رئیس جمهور محبوب مردم و رای ملت است افزود: این موضوع را نه بعنوان مسئولیت کنونی خود در فرمانداری رشت، بلکه بعنوان یک مدیر رسانه ای در استان و مشاور رسانه ای ستاد مرکزی دکتر روحانی در گیلان تاکید دارم که مدیران محترم باید موضع خود را بصورت شفاف با دولت مشخص کنند.

در پایان این نشست مدیران روابط عمومی ۶ بخشداری شهرستان رشت به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد