درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31376صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 5 مهر 1396 - 23:53
یادداشت/ مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*
آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.

بانک ملی ایران سالهاست مدرسه سازی را یکی از اولویت های خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار داده و به آن متعهد است و در دیدار با وزیر محترم آموزش و پرورش نیز به این موضوع اشاره و بر توسعه آن تاکید شد.

بانک ملی ایران تلاش کرده به سهم خود در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه برخورداری از مدرسه و تجهیزات آموزشی نقش موثری ایفا کند.

طی یک سال گذشته احداث چندین مدرسه در نقاط محروم کشور توسط بانک ملی ایران آغاز شده است.

روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان، روستای قرقان از توابع شهرستان انگوران استان زنجان، روستای بیوک خانلو پارس آباد و شالقون سراب در استان آذربایجان شرقی، مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی، روستاهای شیخ الاسلام از توابع شهرستان بانه و زیویه سریش آباد در استان کردستان، روستای سراب شهرستان ایوان و بخش چوار در استان ایلام و روستای ظفرآباد چین از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد، مناطقی هستند که طی یک سال گذشته با مشارکت بانک ملی ایران، احداث مدرسه در آنها آغاز شده است.

اینها بخشی از تلاش بانک ملی ایران برای حمایت از حوزه آموزش در کشور است و این بانک در حوزه های دیگر مانند ارائه تسهیلات مستقیم به خانواده ها، خرید اقلام آموزشی و کمک به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی به منظور تسهیل تحصیل فرزندان نیز حضور مستمر دارد.

بانک ملی ایران از مردم و برای مردم است و چه بهتر که منابع آن در راستای افزایش سطح دانش فرزندان این کشور مصرف شود.


*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد