درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 22:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31375صفحه نخست » دوشنبه، 3 مهر 1396 - 19:42
چه کسانی مجازند "دارو" تبلیغ کنند؟
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: "تبلیغات دارو" صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، مهندس محمد هاشمی در پاسخ به برخی سوال‌ها در خصوص "تبلیغات دارو" با بیان اینکه معرفی این فراورده‌ها صرفا در نشریات و پایگاه‌های اینترنتی علمی- تخصصی پزشکی مختص جامعه پزشکی مجاز است، گفت: داروهایی که در مجوز صادره آنها نیز این نوع فعالیت ذکر شده مشمول این موضوع خواهند بود.

هاشمی افزود: معرفی داروها در روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها، مجلات و سایر نشریات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حتی در صورت توزیع اختصاصی نیز برای جامعه پزشکی مجاز نیست.

وی با اشاره به اینکه در کتاب "قوانین و آئین نامه‌های حوزه دارو" نیز در خصوص این موارد با جزئیات صحبت شده، تصریح کرد: بیان یافته‌های جدید علمی در مورد داروها از رسانه‌های جمعی عمومی بدون ذکر نام اختصاصی دارو یا موسسه تولید کننده با کسب مجوز از سازمان غذا و دارو بلامانع است.

هاشمی همچنین درباره نحوه معرفی و ارائه اطلاعات علمی داروها عنوان کرد: معرفی دارو از طریق ارائه نمونه‌های دارویی، بروشور و کاتالوگ، شرکت در همایش‌ها و ملاقات حضوری و سخنرانی‌ها، ارسال اطلاعات از طریق پست و پست الکترونیک فقط برای مخاطبان گروه پزشکی با رعایت ضوابط این آیین‌نامه مجاز است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو، درباره اطلاع رسانی در زمینه موجودی داروی خاص یا محل‌های خاص توزیع داروها که در آن صرفا به ذکر نام دارو و محل عرضه دارو اشاره شده باشد نیز گفت: این کار صرفا پس از کسب مجوز از سازمان غذا و دارو قابل انجام است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه موسسات دارویی همچنین موظف به رعایت دستورالعمل تبلیغ و آگهی‌های دارویی می‌باشند، گفت: چنانچه در پروانه دارو شرایط خاصی برای تجویز یا مصرف داروها ذکر شده باشد باید در هنگام معرفی دارو به این موارد اشاره شود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد