درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31264صفحه نخست » سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 22:22
تشخیص ابتلا به افسردگی با تکمیل پرسشنامه گوگل
گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.


کاربران در آمریکا، در هنگام جستجوی <افسردگی> یا <افسردگی بالینی> در موتور جستجوگر Google، با پرسشنامه ای روبرو می شوند که می توانند با تکمیل آن، ابتلای خود به افسردگی و شدت آن را سنجیده و دریابند آیا به کمک متخصص نیاز دارند یا خیر.


این کاربران، یک جعبه در بالای صفحه نمایش خود می بینند که آنها را به انجام تست تشخیص افسردگی تشویق می کند. این آزمایش معتبر  که PHQ-9 نام دارد، پرسش هایی را در زمینه میزان انرژی، اشتها، و شاخص های دیگر مطرح می کند.


PHQ-9 (با نام کامل Patient Health Questionnaire)  پرسشنامه ای متشکل از 9 سوال است که از سوی ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در اختیار بیماران قرار داده می شود تا وجود و شدت افسردگی نزد آنها را مشخص نماید. تکمیل این پرسشنامه کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. حال PHQ-9 در دسترس کاربران گوگل در آمریکا قرار گرفته است.


Google تاکید می کند که حساس و خصوصی بودن پاسخ ها را درک کرده و اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان ذخیره نمی شوند.


گوگل این برنامه ابتکاری را با همکاری National Alliance on Mental Illness توسعه داده است.


گوگل (GOOGL، Tech30) گفت که ابتکار عمل در همکاری با اتحاد ملی در زمینه بیماری روحی (NAMI) توسعه یافته است.


یک نفر از هر 5 آمریکایی از افسردگی بالینی رنج می برند. اما افراد دارای علایم افسردگی، بطور معمول 6 تا 8 سال بعد از بروز علایم برای دریافت کمک اقدام می کنند.

 

نتایج تحقیقات اخیر، نشان می دهد که درصد کودکان و نوجوانان آمریکایی که به دلیل گرایش به خودکشی و یا اقدام به آن بستری شده اند، طی حدود یک دهه گذشته، دو برابر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد