درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31264صفحه نخست » سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 22:22
تشخیص ابتلا به افسردگی با تکمیل پرسشنامه گوگل
گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.


کاربران در آمریکا، در هنگام جستجوی <افسردگی> یا <افسردگی بالینی> در موتور جستجوگر Google، با پرسشنامه ای روبرو می شوند که می توانند با تکمیل آن، ابتلای خود به افسردگی و شدت آن را سنجیده و دریابند آیا به کمک متخصص نیاز دارند یا خیر.


این کاربران، یک جعبه در بالای صفحه نمایش خود می بینند که آنها را به انجام تست تشخیص افسردگی تشویق می کند. این آزمایش معتبر  که PHQ-9 نام دارد، پرسش هایی را در زمینه میزان انرژی، اشتها، و شاخص های دیگر مطرح می کند.


PHQ-9 (با نام کامل Patient Health Questionnaire)  پرسشنامه ای متشکل از 9 سوال است که از سوی ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در اختیار بیماران قرار داده می شود تا وجود و شدت افسردگی نزد آنها را مشخص نماید. تکمیل این پرسشنامه کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. حال PHQ-9 در دسترس کاربران گوگل در آمریکا قرار گرفته است.


Google تاکید می کند که حساس و خصوصی بودن پاسخ ها را درک کرده و اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان ذخیره نمی شوند.


گوگل این برنامه ابتکاری را با همکاری National Alliance on Mental Illness توسعه داده است.


گوگل (GOOGL، Tech30) گفت که ابتکار عمل در همکاری با اتحاد ملی در زمینه بیماری روحی (NAMI) توسعه یافته است.


یک نفر از هر 5 آمریکایی از افسردگی بالینی رنج می برند. اما افراد دارای علایم افسردگی، بطور معمول 6 تا 8 سال بعد از بروز علایم برای دریافت کمک اقدام می کنند.

 

نتایج تحقیقات اخیر، نشان می دهد که درصد کودکان و نوجوانان آمریکایی که به دلیل گرایش به خودکشی و یا اقدام به آن بستری شده اند، طی حدود یک دهه گذشته، دو برابر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد