درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31264صفحه نخست » سه شنبه، 21 شهریور 1396 - 18:28
تشخیص ابتلا به افسردگی با تکمیل پرسشنامه گوگل
گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گوگل ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که برای کمک به افراد مبتلا به افسردگی طراحی شده است.


کاربران در آمریکا، در هنگام جستجوی <افسردگی> یا <افسردگی بالینی> در موتور جستجوگر Google، با پرسشنامه ای روبرو می شوند که می توانند با تکمیل آن، ابتلای خود به افسردگی و شدت آن را سنجیده و دریابند آیا به کمک متخصص نیاز دارند یا خیر.


این کاربران، یک جعبه در بالای صفحه نمایش خود می بینند که آنها را به انجام تست تشخیص افسردگی تشویق می کند. این آزمایش معتبر  که PHQ-9 نام دارد، پرسش هایی را در زمینه میزان انرژی، اشتها، و شاخص های دیگر مطرح می کند.


PHQ-9 (با نام کامل Patient Health Questionnaire)  پرسشنامه ای متشکل از 9 سوال است که از سوی ارائه دهندگان مراقبت های اولیه در اختیار بیماران قرار داده می شود تا وجود و شدت افسردگی نزد آنها را مشخص نماید. تکمیل این پرسشنامه کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. حال PHQ-9 در دسترس کاربران گوگل در آمریکا قرار گرفته است.


Google تاکید می کند که حساس و خصوصی بودن پاسخ ها را درک کرده و اطلاعات وارد شده به هیچ عنوان ذخیره نمی شوند.


گوگل این برنامه ابتکاری را با همکاری National Alliance on Mental Illness توسعه داده است.


گوگل (GOOGL، Tech30) گفت که ابتکار عمل در همکاری با اتحاد ملی در زمینه بیماری روحی (NAMI) توسعه یافته است.


یک نفر از هر 5 آمریکایی از افسردگی بالینی رنج می برند. اما افراد دارای علایم افسردگی، بطور معمول 6 تا 8 سال بعد از بروز علایم برای دریافت کمک اقدام می کنند.

 

نتایج تحقیقات اخیر، نشان می دهد که درصد کودکان و نوجوانان آمریکایی که به دلیل گرایش به خودکشی و یا اقدام به آن بستری شده اند، طی حدود یک دهه گذشته، دو برابر شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد