درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31196صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 14 شهریور 1396 - 22:49
سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی در هتل المپیک برگزار شد
سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی با حضور بیش از پنجاه نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای (مدرس و مشاور روابط عمومی) سیزدهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی با حضور بیش از پنجاه نفر از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور با سخنرانی دکتر احمد یحیایی ایله ای (مدرس و مشاور روابط عمومی) سیزدهم شهریور در هتل المپیک تهران برگزار شد.


به گزارش شارا، در این کارگاه آموزشی که به همت و تلاش موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد، دکتر یحیایی ایله ای درباره: تحقیقات استراتژیک، برنامه ریزی استراتژیک، ارتباطات استراتژیک و ارزیابی استراتژیک سخنرانی کرد.


وی اظهار داشت: مدیریت استراتژیک کمک می کند تا روابط عمومی از روزمرگی نجات پیدا کند و با فکر و برنامه عمل کنند.


استاد روابط عمومی کشور بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی به کمک مشاوران علمی و حرفه ای نسبت به تدوین و طراحی راهبردهای رسانه ای، راهبردهای تشریفات، راهبردهای تبلیغات، راهبردهای ارتباط با جامعه و راهبردهای ارتباطات بحران اقدام کنند.


وی برنامه ریزی استراتژیک را مقدمه برای شناسایی استراتژیهای ارتباطی و برنامه های بنیادین روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومی ها بایستی با فعالیتهایی نظیر آسیب شناسی (فعالیتهای رسانه ای و فعالیتهای فرهنگی روابط عمومی و ارتباطات سازمانی)، نیازسنجی مخاطبان، سنجش انتظارات مخاطبان و جامعه فعالیتهای خود را بسوی رویکرد علمی سوق دهند.


همچنین در پایان این سمینار آموزشی جلسه پرسش و پاسخ درباره مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد