درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31183صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 12 شهریور 1396 - 17:40
کتاب «سردبیر رسانه عاشورا» منتشر شد
انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا»، نوشته محمد جواد محسن زاده را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشارات کارگزار روابط عمومی، کتاب «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا»، نوشته محمد جواد محسن زاده را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.


به گزارش شارا، نویسنده در این کتاب از منظر رسانه ای به نحوه بررسی پوشش های خبری و تبلیغاتی عملکرد حضرت زینب کبری(س) به عنوان سردبیر رسانه عاشورا پرداخته است.


وی یکی از جنبه های زندگی حضرت زینب کبری(س) را که در ماندگاری سیره و رفتار ایشان مؤثر بود، نقش پوشش رسانه‌ای، فراگرد ارتباطی، پیام‌آوری و ابلاغ رسالتِ هنر عاشورا می داند.


در بخشی از کتاب آمده است:
«حضرت زینب کبری به عنوان سردبیر رسانه عاشورا، فرهنگ و پیام عاشورا را به عنوان یک مکتب از دهم محرم سال 61 هجری قمری از کربلا به طول اعصار تاریخ انتقال داد و ماندگار کرد.


حضرت زینب کبری قهرمان فصاحت و بلاغت، به عنوان پیام‌آور و سردبیر رسانه عاشورا با پوشش رسانه‌ای، فراگرد ارتباطی، پیام‌آوری و ابلاغ رسالتِ هنر عاشورا، توانست سیره و رفتار عاشوراییان، فرهنگ و پیام قیام نهضت حسینی را انتقال داده و برای تاریخ ماندگار کند.


در این کتاب منظور از سردبیری بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری ؛ در حقیقت روایت‌گری، مدیریت افکار عمومی و انتقال اهداف و پیام نهضت عاشورا به عنوان رسانه اسلام و شیعه از یک برهه و زمان مشخص (دهم محرم سال 61 قمری) و یک مکان خاص (سرزمین کربلا) به طول اعصار تاریخ و به وسعت جغرافیای تمامِ جهان می‌باشد. خالق و مدیر این رسانه، حضرت سیدالشهداء امام حسین می‌باشد.»


محسن زاده با استفاده از روش تحقیق اسنادیِ کیفی (و روایت‌گونه) به تحلیل گفتمان و از روش اسنادیِ کمی به مطالعه و تحلیل محتوای اسناد تاریخی پرداخته و اطلاعات لازم را از طریق اسناد کتبی موجود در کتابخانه‌ها، پیمایش در فضای مجازی با در نظر گرفتن منابع معتبر و گفت‌وگو با صاحب‌نظران دینی، به جهت عِده و عُده، گردآوری و تألیف کرده است.


مبنای نظری تحقیق و موضوعات بحث شده در این کتاب بر اساس کتاب آسمانی دین مبین اسلام «قرآن کریم»، احادیث و روایاتِ پیامبر اکرم و ائمه‌هدی (در یک کلمه «ثقلین»)، فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، همچنین رجوع به منابع مختلف در زمینه قیام کربلا و زندگی‌نامه حضرت زینب کبری(س) و تبیین سخنانِ دانشمندان مسلمان و غیرمسلمان در این خصوص می‌باشد.


در حوزه ارتباطات از نظریاتِ وسایل ارتباطی مشتمل بر نظریه «غنای رسانه» یا «توانمندی رسانه‌ای» تروینو و لنگل؛ نظریه «سوگیری ارتباطاتِ» هارولد اینیس؛ نظریه «رسانه پیام است» مارشال مک لوهان؛ نظریه «اشاعه و نوآوری» راجرز؛ «تبلیغات به مثابه گفتمان دانش ـ قدرتِ» میشل فوکو، «نقش وسایل ارتباط جمعیِ» ویلبرام شرام و «نقش‌هاى اجتماعى ارتباطاتِ» هارولدلاسول برای تبیین علمی پژوهش استفاده شده است.


شایان ذکر است کتاب «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا» با تقریظ حضرت آیت الله میرجواد مرعشی (دامت برکاته) و مقدمه استاد دکتر عبدالرضا علی‌پناه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در تیراژ یک هزار جلد و با قیمت پانزده هزار تومان در تابستان 1396 منتشر گردید.


گفتنی است محسن زاده دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات، مدرس دانشگاه، پژوهشگر برگزیده چهاردهمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی (پیشگامان روابط عمومی ایران) و دارنده عنوانِ دو دوره مدیر روابط عمومی برتر استان تهران می باشد که تاکنون از وی دو کتاب و بیش از بیست مقاله علمی چاپ و منتشر شده است.

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=6903

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد