درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31150صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 13:55
ظهور و ارتقای مدیران ایرانی‌تبار مثل «خسروشاهی» در آمریکا اتفاقی نیست
دارا خسروشاهی، مدیر قدیمی «اکسپیدیا» یک آژانس مسافرتی آنلاین، سال هاست که ایرانی ها و ایرانی آمریکایی ها را در کانون توجه بازار فناوری قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دارا خسروشاهی، مدیر قدیمی «اکسپیدیا» یک آژانس مسافرتی آنلاین، سال هاست که ایرانی ها و ایرانی آمریکایی ها را در کانون توجه بازار فناوری قرار داده است.

 

دارا که در ۹ سالگی و پس از انقلاب به همراه خانواده اش از ایران فرار کرد، حالا در ۴۸ سالگی به عنوان مدیر جدید «اوبر»، شرکت عظیم تاکسی آنلاین، انتخاب شده است.

کاوه خسروشاهی برادر دارا، مدیریت شرکت «آلن و شرکا» است. امیر خسروشاهی پسر عموی دارا یکی از بنیانگذاران «نِروانا» یک شرکت هوش مصنوعی است که شرکت «اینتل» آن را سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. هادی و علی پرتوی بنیانگذاران و سرمایه گذاران پرنفوذ بخش فناوری هم از بستگان نزدیک دارا خسروشاهی هستند.

از دیگر اعضای خانواده دارا می توان از فرزاد خسروشاهی که در خلق «اسپردشیت گوگل» نقش داشت و اوید لاری‌زاده یک شریک شرکت «جی وی» در لندن نام برد.

پژمان نوزاد سرمایه گذار سرشناس که هنگام ورود به آمریکا در سال ۱۹۹۲ آه در بساط نداشت و انگلیسی بلد نبود می گوید موفقیت خسروشاهی و شبکه وابستگانش نباید مایه شگفتی کسانی باشد که می دانند ایرانی ها چگونه خانواده و دوستان را در اولویت قرار داده و با تعهد به تحصیل و مطالعه به ویژه ریاضیات و علوم موفق می شوند.

نوزاد برای نمونه به جایگاه مریم میرزاخانی به عنوان یک زن ریاضیدان شاخص اشاره می کند. او معتقد است دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان فراوانی به دانشگاه استنفورد فرستاد.

پژمان نوزاد می گوید: «ما طوری بزرگ شده ایم که مراقب همدیگر باشیم و فکر کنم با شرکت هایمان هم مانند خانواده خود رفتار می کنیم».

دارا خسروشاهی در «اکسپیدیا» در میان کارمندان از محبوبیت بالایی برخوردار است. بیش از ۲۲۰۰ از آن ها به خسروشاهی بالاترین امتیاز مدیریت را دادند. از این رو در میان یکصد مدیر عالی در سراسر آمریکا، او در رتبه ۳۹ قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد