درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 11:56   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31150صفحه نخست » چهارشنبه، 8 شهریور 1396 - 17:49
ظهور و ارتقای مدیران ایرانی‌تبار مثل «خسروشاهی» در آمریکا اتفاقی نیست
دارا خسروشاهی، مدیر قدیمی «اکسپیدیا» یک آژانس مسافرتی آنلاین، سال هاست که ایرانی ها و ایرانی آمریکایی ها را در کانون توجه بازار فناوری قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دارا خسروشاهی، مدیر قدیمی «اکسپیدیا» یک آژانس مسافرتی آنلاین، سال هاست که ایرانی ها و ایرانی آمریکایی ها را در کانون توجه بازار فناوری قرار داده است.

 

دارا که در ۹ سالگی و پس از انقلاب به همراه خانواده اش از ایران فرار کرد، حالا در ۴۸ سالگی به عنوان مدیر جدید «اوبر»، شرکت عظیم تاکسی آنلاین، انتخاب شده است.

کاوه خسروشاهی برادر دارا، مدیریت شرکت «آلن و شرکا» است. امیر خسروشاهی پسر عموی دارا یکی از بنیانگذاران «نِروانا» یک شرکت هوش مصنوعی است که شرکت «اینتل» آن را سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. هادی و علی پرتوی بنیانگذاران و سرمایه گذاران پرنفوذ بخش فناوری هم از بستگان نزدیک دارا خسروشاهی هستند.

از دیگر اعضای خانواده دارا می توان از فرزاد خسروشاهی که در خلق «اسپردشیت گوگل» نقش داشت و اوید لاری‌زاده یک شریک شرکت «جی وی» در لندن نام برد.

پژمان نوزاد سرمایه گذار سرشناس که هنگام ورود به آمریکا در سال ۱۹۹۲ آه در بساط نداشت و انگلیسی بلد نبود می گوید موفقیت خسروشاهی و شبکه وابستگانش نباید مایه شگفتی کسانی باشد که می دانند ایرانی ها چگونه خانواده و دوستان را در اولویت قرار داده و با تعهد به تحصیل و مطالعه به ویژه ریاضیات و علوم موفق می شوند.

نوزاد برای نمونه به جایگاه مریم میرزاخانی به عنوان یک زن ریاضیدان شاخص اشاره می کند. او معتقد است دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان فراوانی به دانشگاه استنفورد فرستاد.

پژمان نوزاد می گوید: «ما طوری بزرگ شده ایم که مراقب همدیگر باشیم و فکر کنم با شرکت هایمان هم مانند خانواده خود رفتار می کنیم».

دارا خسروشاهی در «اکسپیدیا» در میان کارمندان از محبوبیت بالایی برخوردار است. بیش از ۲۲۰۰ از آن ها به خسروشاهی بالاترین امتیاز مدیریت را دادند. از این رو در میان یکصد مدیر عالی در سراسر آمریکا، او در رتبه ۳۹ قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد