درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31087صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعییکشنبه، 5 شهریور 1396 - 06:48
کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال
Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شادی، ترس، غم و اندوه، انزجار، خشم، و تعجب، شش نوع اصلی احساساتی هستند که انسان ها تقریبا به طور روزانه آن ها را تجربه می کنند. با این وجود، همه آن ها نمی توانند کلید ارتقای روابط عمومی دیجیتال شما باشند. بنابراین، شما باید کدام احساسات را هدف قرار دهید تا محتوای شما بیشتر قابل اشتراک گذاری باشد؟


به گزارش گروه بین الملل شارا، Fractl، که یک موسسه بازاریابی دیجیتال است، یک بررسی از 400 نفر را اجرا نمود، و از آن ها خواست پاسخ های احساسی خود را به 100 تصویر تاپ از جامعه Reddit’s r/pics ثبت کنند. احساس مثبت، همراه با شادی، تعجب، و تحسین پیشرو در 10 عامل مهم در نمودارها بودند.


واضح است که شما باید خوشحالی و مثبت بودنِ را با استراتژی روابط عمومی دیجیتال خود ترکیب کنید. هنگامی که مخاطبان مورد نظر شما احساس سرگرمی و خوشحالی می کنند، بیشتر احتمال دارد که مطالب را به اشتراک بگذارند. معرفی واقعیت ها یا داده های شگفت آور همچنین می تواند محتوای روابط عمومی آنلاین شما را تبدیل به محتوایی با قبلیت انتشار ویروسی کند. بنابراین، توجه خود را به ایجاد استراتژی های روابط عمومی معطوف دارید که باعث تحریک ایجاد پاسخ مثبت احساسی می شوند.


اگر چه شادی و تعجب بهترین شانس برای موفقیت شما می باسند، اما خشم و ترس نیز می توانند برایتان کارایی داشته باشند. هند بیش از 50 درصد کل سلفی های مرگبار جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین، سامسونگ، یک برند پیشرو در زمینه تلفن همراه در این کشور، کمپین ایمنی جاده ای تحت عنوان SafeIndia# را معرفی کرده است. سامسونگ از ترس در تبلیغات خود به منظور بیان خطرات مسئله جدی افزایش میزان سلفی های مرگبار، استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد