درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31069صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 09:09
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد
وزیر آموزش وپرورش طی حکمی « مرتضی نظری» را به سمت «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش وپرورش منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر آموزش وپرورش طی حکمی « مرتضی نظری» را به سمت «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» وزارت آموزش وپرورش منصوب کرد.

به گزارش شارا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن کامل حکم سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

جناب آقای مرتضی نظری
سلام علیکم
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت» رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های رئیس جمهور محترم با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان محترم و مدیران کل استانها برای تحقق اهداف زیر اهتمام ویژه داشته باشید:

تعیین خط مشی ها، ضوابط، اصول و معیارهای لازم در امراطلاع رسانی
هماهنگی و تعامل سازنده با تمامی خبرگزاری ها، مطبوعات، رسانه ها بالاخص صدا وسیما درجهت تحقق اهداف برنامه های آموزشی، پرورشی و پژوهشی
شناسایی و بکارگیری راهکارهای لازم به منظور افزایش بهره وری ، بهبود کیفیت و برنامه ریزی در امرتحلیل محتوا، افکارسنجی، تبلیغات وسرعت عمل در انعکاس اخبار و گزارش ها
تقویت جریان سازی رسانه‌ای در راستای اهداف‌عالیه نظام تعلیم وتربیت.
تعامل و برقراری ارتباط مستمر با کلیه حوزه ها و انعکاس فعالیت های مرتبط با هرحوزه
توفیق شما را در انجام مسئولیت‌ها و سایر وظایف محوله در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید از خداوند منان مسألت دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد