درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31058صفحه نخست » چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 09:41
کاهش استفاده از فیلترشکن در دو سال گذشته
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به آمار 3درصدی استفاده از فیلترشکن در ترافیک اینترنت کشور، اظهار کرد: نگاه دولت کنونی به لیست سیاه فضای مجازی، کوچک نگه داشتن آن است و همچنین فضای مجازی برای گروه‌های سنی و شخصیت‌های متفاوت باید سطح‌بندی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به آمار 3درصدی استفاده از فیلترشکن در ترافیک اینترنت کشور، اظهار کرد: نگاه دولت کنونی به لیست سیاه فضای مجازی، کوچک نگه داشتن آن است و همچنین فضای مجازی برای گروه‌های سنی و شخصیت‌های متفاوت باید سطح‌بندی شود. ابوالحسن فیروزآبادی با اشاره به وجود دو نگاه وایت لیست (لیست سفید) و بلک لیست (لیست سیاه) در فضای مجازی، توضیح داد: برخی ممکن است به امکانات و فعالیت‌ها نگاه وایت لیستی داشته باشد. یعنی همه فضا بسته باشد و تنها یک لیست خاص مورد استفاده قرار گیرد، مانند کره‌شمالی. وی ادامه داد: اما برخی ممکن است نگاه بلک لیستی داشته باشند، یعنی فضای مجازی تنها برای بخشی که نامناسب است، بسته می‌شود که نگاه جمهوری اسلامی هم همین است. البته بستگی دارد ما این لیست‌ها را چطور ببینیم. فعلا در کشور ما، دولت‌هایی که می‌آیند نگاه‌شان به بلک لیست متفاوت است. در دولت کنونی نگاه‌شان به بلک لیست این است که اندازه‌اش حتی‌الامکان کوچک باشد.

 

دبیر شورای‌عالی فضای مجازی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در سالم‌سازی قائل به سطح‌بندی هستیم. اشتباه است که اینترنت برای یک کودک 6 ساله و یک دانشمند و خبرنگار یکی باشد. همچنین ما فیلتر را تنها راه‌حل نمی‌دانیم، البته فیلتر باید وجود داشته باشد کما اینکه هیچ کشوری نیست که فیلتر نداشته باشد، اما لیست سیاه و سفید و سایز آنها مدنظر است. فیروزآبادی همچنین بیان کرد: البته تلاش می‌کنیم در مرکز ملی این فضا را ساماندهی کنیم. به همین دلیل اخیرا نامه‌ای به دادستانی کل زدیم و از کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درخواست کردیم برای رسانه‌های بزرگ کشور و دانشگاهیان اینترنت مناسب‌تری ارائه شود. وی با تاکید بر اقدام برای ساماندهیVPN در کشور از طریق مرکز ملی فضای مجازی گفت: استفاده ازVPN مقوله پیچیده‌ای است.

بسیاری از نظام‌ها از آن استفاده می‌کنند مانند بانک‌ها در فعالیت‌های اقتصادی، مکاتبات اداری و تعیین هویت. بنابراین نمی‌توانیم به سهولت نسبت به تعطیلی یا ممنوعیت قانونی VPN صحبت کنیم. به همین دلیل به دنبال این هستیم که این فضا ساماندهی شود. رئیس مرکز ملی فضای مجازی در ادامه تصریح کرد: باید شرکت‌هایی که VPN صادر می‌کنند یا نحوه‌ استفاده از VPN از سوی ارائه‌دهندگان اینترنت را ساماندهی کرد، به نحوی که استفاده از VPNبرای کسانی که باید استفاده کنند، مشکلی نداشته باشد و در مواردی که به ضرر است، اتفاق نیفتد. ما نمی‌توانیم عوارض VPN منفی را به صفر برسانیم، اما می‌توانیم آن را کاهش دهیم. فیروزآبادی در پایان با اشاره به آمار استفاده از فیلترشکن در کشور بیان کرد: طی دو سال گذشته استفاده از فیلترشکن به شدت کاهش یافته و در حال حاضر میزانی که از فیلترشکن استفاده می‌شود، کمتر از 3 درصد ترافیک کشور است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4126

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد