درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30935صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیشنبه، 28 مرداد 1396 - 05:24
در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود
تمسا یکی از ابزارهایی است که به تازگی به بازار معرفی شده و در مدتی کوتاهی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای فعالان روابط عمومی را برطرف سازد. از امکانات این پلتفرم می‌توان به جستجوی جامع در تمامی بسترهای دیجیتال، تحلیل کامنت‌ و پست‌، انتشار زمان‌دار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و رصد اکانت‌های دیجیتال سازمانی اشاره کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای روابط عمومی آنلاین از ابزارهای تسهیل‌کننده نباید غافل بود.


پیشرفت‌های صورت گرفته در دنیای مجازی موجب بروز تغییرات زیادی در سبک زندگی امروزی ما شده است. این تغییرات تمامی شئون زندگی فردی و اجتماعی ما را متاثر ساخته و روابط عمومی نیز به عنوان یکی از وجهه‌های زیست سازمانی، از این تغییرات بی‌بهره نمانده است؛ به شکلی که استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، یکی از بخش‌های مهم روابط عمومی محسوب می‌شود.


گستردگی بسترهای ارتباطی، فعالیت در فضای روابط عمومی دیجیتال را کمی پیچیده‌تر ساخته است اما همگام با توسعه شبکه‌های اجتماعی و بسترهای روابط عمومی دیجیتال، ابزار های مدیریتی این فضا نیز رشد معناداری داشته است.

 

به عنوان مثال، تمسا یکی از ابزارهایی است که به تازگی به بازار معرفی شده و در مدتی کوتاهی توانسته است بخش اعظمی از نیازهای فعالان روابط عمومی را برطرف سازد. از امکانات این پلتفرم می‌توان به جستجوی جامع در تمامی بسترهای دیجیتال، تحلیل کامنت‌ و پست‌، انتشار زمان‌دار محتوا در رسانه‌های دیجیتال و رصد اکانت‌های دیجیتال سازمانی اشاره کرد.


برای اشراف بیشتر به امکانات این ابزار و دریافت دموی یک‌هفته‌ای ویژه‌ی اعضای این کانال می‌توانید به temsaa.co مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد