درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30927صفحه نخست » دوشنبه، 23 مرداد 1396 - 16:32
پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران
مطابق سنت 14 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1396 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
  

پانزدهمین جشنواره ملی روابط عمومی ایران
(سال 1396)
 

  

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (W0rd)

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (PDF)

مراحل داوری آثار

هیات داوران جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
شیوه نامه و مقررات ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روابط عمومی های برتر 
شاخص های ارزیابی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
 
پرسش های متداول

ثبت نشان های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی

صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده

3 راه سرد برای دریافت جایزه روابط عمومی

 

مطابق سنت 14 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1396 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد باید برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:


1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی


جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد.


شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره

این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) جوایز ویژه
• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومی (جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)
• جایزه ویژه سال
• جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی


ب) جوایز فعالان روابط عمومی
• مدیر حامی روابط عمومی
• مدیر برتر روابط عمومی
• کارشناس برتر روابط عمومی


ج) جوایز اصلی
• پژوهش و تحقیق
• مدیریت رویداد (همایش ها و نمایشگاه ها)
• مسئولیت اجتماعی
• تبلیغات شامل تیزر، مستند، انیمیشن و کلیپ


د‌) انتشارات

همه آثار انتشاراتی روابط عمومی ها مانند کتاب، بروشور، پوستر، هدایا، ویژه نامه و ... در یک قالب بررسی می شود.

ه) روابط عمومی آنلاین
• وبسایت
• شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پیامک: 30007153
وبسایت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org





 


 


 


 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد