درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 17:10   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند
  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی
  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30806صفحه نخست » سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 12:55
اموجی محجبه، عضو جدید لشگر اموجی های <اپل>
اموجی محجبه، از سوی Unicode، کنسرسیوم غیرانتفاعی بین المللی، مورد تایید قرار گرفته است. ایده اموجی اسلامی اولین بار سال گذشته توسط یک نوجوان 15 ساله عربستانی مطرح شد. او دو اموجی مرد و زن را طراحی و معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت Apple، به مناسبت روز جهانی اموجی  (17 جولای)، یک سری اموجی های جدید را رونمایی کردند که در میان آنها اموجی محجبه نیز دیده می شود.


مجموعه جدید از 12 اموجی، از جمله اموجی زنی در حال شیر دادن به فرزند خود و اموجی یک مرد در حال مدیتیشن، تشکیل شده و از اواخر سال جاری بر روی محصولات Apple از تلفن دستی گرفته تا تبلت، لپ تاپ و ساعت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


مردم آمریکا، مکزیک، برزیل، اندونزی، تایلند، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان بزرگترین استفاده کنندگان اموجی در فیس بوک می باشند. به گزارش  فیسبوک، روزانه 5 میلیون اموجی از طریق Facebook Messenger در جهان ارسال می شود.

همانطور که انتظار می رفت، اموجی محجبه Apple، با واکنش مثبت و منفی بسیاری از کاربران روبرو شد. در حالی که کاربران مسلمان آن را مثبت ارزیابی کردند، برخی دیگر این اقدام Apple را نشانه نفوذ احکام شرع به Apple تلقی و به آن اعتراض کردند.


اموجی محجبه، از سوی Unicode، کنسرسیوم غیرانتفاعی بین المللی، مورد تایید قرار گرفته است. ایده اموجی اسلامی اولین بار سال گذشته توسط یک نوجوان 15 ساله عربستانی مطرح شد. او دو اموجی مرد و زن را طراحی و معرفی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد