درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 12:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30806صفحه نخست » سه شنبه، 17 مرداد 1396 - 12:55
اموجی محجبه، عضو جدید لشگر اموجی های <اپل>
اموجی محجبه، از سوی Unicode، کنسرسیوم غیرانتفاعی بین المللی، مورد تایید قرار گرفته است. ایده اموجی اسلامی اولین بار سال گذشته توسط یک نوجوان 15 ساله عربستانی مطرح شد. او دو اموجی مرد و زن را طراحی و معرفی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت Apple، به مناسبت روز جهانی اموجی  (17 جولای)، یک سری اموجی های جدید را رونمایی کردند که در میان آنها اموجی محجبه نیز دیده می شود.


مجموعه جدید از 12 اموجی، از جمله اموجی زنی در حال شیر دادن به فرزند خود و اموجی یک مرد در حال مدیتیشن، تشکیل شده و از اواخر سال جاری بر روی محصولات Apple از تلفن دستی گرفته تا تبلت، لپ تاپ و ساعت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


مردم آمریکا، مکزیک، برزیل، اندونزی، تایلند، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان بزرگترین استفاده کنندگان اموجی در فیس بوک می باشند. به گزارش  فیسبوک، روزانه 5 میلیون اموجی از طریق Facebook Messenger در جهان ارسال می شود.

همانطور که انتظار می رفت، اموجی محجبه Apple، با واکنش مثبت و منفی بسیاری از کاربران روبرو شد. در حالی که کاربران مسلمان آن را مثبت ارزیابی کردند، برخی دیگر این اقدام Apple را نشانه نفوذ احکام شرع به Apple تلقی و به آن اعتراض کردند.


اموجی محجبه، از سوی Unicode، کنسرسیوم غیرانتفاعی بین المللی، مورد تایید قرار گرفته است. ایده اموجی اسلامی اولین بار سال گذشته توسط یک نوجوان 15 ساله عربستانی مطرح شد. او دو اموجی مرد و زن را طراحی و معرفی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد