درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 02:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30599صفحه نخست » سه شنبه، 3 مرداد 1396 - 09:34
هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری اینترنتی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کلاهبرداری اینترنتی یکی از جرائمی است که می‌توان آن‌را یکی از قدیمی‌ترین اشکال جرائم رایانه‌ای با ابعاد مالی دانست که ارتکاب این جرم امروزه به یک معضل جدی در فضای سایبر تبدیل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کلاهبرداری اینترنتی یکی از جرائمی است که می‌توان آن‌را یکی از قدیمی‌ترین اشکال جرائم رایانه‌ای با ابعاد مالی دانست که ارتکاب این جرم امروزه به یک معضل جدی در فضای سایبر تبدیل شده است. امین یادگارنژاد در این خصوص تصریح کرد: با رشد فناورهای اطلاعاتی و ارتباطی و تکنولوژی‌های مرتبط با آن و روبه‌رو شدن جامعه با عصر جدیدی از زندگی به نام عصر سایبر یا عصر اطلاعات و شکل‌گیری دهکده جهانی به واسطه درنوردیدن مرزهای فیزیکی و جغرافیایی، انسان امروزی جرائم جدیدی را نیز تجربه می‌کند. وی افزود: این جرائم به واسطه دسترسی مجرمین به ابزار و فناوری‌های جدید بوده و این ابزار جدید به مجرمان امکان ارتکاب جرم درحد وسیع و سپس پنهان شدن پس از آن بدون نیاز به روبه‌رو شدن فیزیکی یا بزه دیده یا قربانی خود را می‌دهد.

 

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان کرمان درخصوص شیوه و شگردهای کلاهبرداری رایانه‌ای گفت: یکی از این روش‌ها از طریق برگزاری حراج آنلاین است که در این نوع کلاهبرداری‌, مجرم با راه‌اندازی سایت یا صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی اقدام به راه‌اندازی حراج آنلاین می‌کند و کاربران را هم به طمع خرید وسیله زیر قیمت در دام مجرم گرفتار می‌شوند‌. وی ادامه داد: برنده شدن در قرعه‌کشی نمونه بارزی از این کلاهبرداری است که در این نوع کلاهبرداری که معمولا از طریق ارسال پیامک صورت می‌گیرد، فرد را ترغیب می‌کنند به بهانه دریافت جایزه از یک مسابقه معتبر، اطلاعات حساب مالی خود را ارسال می‌کند. وی اظهار کرد: سوءاستفاده از احساسات کاربران تحت پوشش نیات خیرخواهانه، پیشنهاد کار، وعده ازدواج به بانوان، فروش امتیاز وام و سوءاستفاده از نام و شهرت چهره‌های معروف فرهنگی و ورزشی نمونه‌هایی دیگر از این کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4101

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد