درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30584صفحه نخست » دوشنبه، 2 مرداد 1396 - 09:20
تغییرات رادیکالی هوم پیج گوگل
گوگل که معروف به داشتن صفحه ساده و بی‌غل و غش بوده، قصد تغییرات بنیادین در هوم پیج خود کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل که معروف به داشتن صفحه ساده و بی‌غل و غش بوده، قصد تغییرات بنیادین در هوم پیج خود کرده است. این تغییرات که از سال 1996 به این سو بی‌سابقه توصیف شده، بر اساس علایق کاربر تعریف شده و هوم پیج از یک کاربر به کاربر بعدی تغییر چهره می‌دهد. فیدهای تعریف شده در هوم پیج هر کاربر بر اساس اطلاعات شخصی کاربر تعیین می‌شود که نمونه‌ای از آن روی گوشی‌های نکسوس و پیکسل دیده می‌شود و قرار است جنبه همگانی پیدا کرده و نسخه‌های دسکتاپ را نیز در برگیرد. الگوریتم پیشرفته یادگیری ماشین روی Google Now نوشته شده و به زودی روی همه اپ‌ها و از جمله هوم پیج گوگل اعمال می‌شود. تاکور، قائم مقام مهندسی گوگل، در این باره گفت: برجسته کردن اخبار ورزشی، اخبار مهم بر اساس سلیقه کاربر، ویدئوهای تعیین شده، موسیقی‌های جدید و آخرین اخبار در هوم پیج گوگل ظاهر خواهد شد. کاربران تاپیک‌ها را به‌طور مستقیم از روی نتایج جست‌وجو دنبال کرده و سلبریتی‌ها، مسائل ورزشی، موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه به‌صورت فید، لیست شده و بر اساس سلیقه کاربر و دستورات صوتی دیجیتال به‌طور متناوب به‌روزرسانی می‌شوند. در حال حاضر این سیاست جدید برای کاربران آمریکایی اعمال شده و سایر کاربران از هفته‌های آینده به این قابلیت اینتراکتیو دسترسی پیدا می‌کنند. بین سال‌های 2005 تا 2013 سرویس iGoogle خدمات مشابهی را به کاربران ارائه کرده و سپس خاموش شد. حالا بر اساس تجربیات ناشی از این سرویس، شخصی‌سازی هوم پیج مدرن تر شده و مدیران گوگل امیدوارند مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4100

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد