درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30525صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 تیر 1396 - 10:13
تقویم روز ارتباطات/ مرگ «خبرگیری» درست برای رسانه ها!
هفدهم و هجدهم جولای ۲۰۰۴، خبر اول رسانه ها شدن محکومیت یک زن لهستانی تبار آمریکایی به ۵ ماه حبس و پنج ماه زندان در خانه
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هفدهم و هجدهم جولای ۲۰۰۴ ، خبر اول رسانه ها شدن محکومیت یک زن لهستانی تبار آمریکایی به ۵ ماه حبس و پنج ماه زندان در خانه و ۳۰ هزار دلار جریمه نقدی درستی هشدار سالمنای جهانی رسانه ها (مس میدیا Mass Media) را ثابت می کند که نوشته است: مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری ها) است.

این سالمنا اضافه کرده است که عوامل رسانه ها به جای رفتن و کاویدن و یافتن خبر، می نشینند و قهوه می نوشند تا خبر، خود نزد آنان بیاید و به دستشان برسد و با این ضعف، انتظار فروش و یافتن مخاطب تازه هم دارند. خبری که از راه جستجوی مستقل به دست نیاید؛ کامل و بی طرفانه نخواهد بود و تنها شامل انعکاس گوشه کوچکی از امور و مسائل جامعه می شود که آژانس خبری در انتشار آن ذینفع است و بنابراین، بسیاری از ابتکارها، شاهکارها، فعالیت ها، دشواری ها و ... از نظر جامعه پنهان می ماند.

خبر اول شدن محکومیت بانو «مارثا استیوارتMartha Stewart متولد آگوست ۱۹۴۱» به دلیل علنی بودن دادگاه و سهولت تهیه خبر آن برای خبرگزاریها بوده که رسانه های دیگر از آنها نقل کرده اند. این بانو ـ مدیر یک شرکت تهیه وسایل خانگی و ناشر یک مجله ویژه دکوراسیون و تزیین خانه ـ به اتهام یک مورد تقلب در فروش سهام شرکت خود تحت تعقیب قرار گرفته و تازه تا رسیدگی استینافی هم که ماهها طول می کشد آزاد خواهد بود و قاضی در حکم خود نوشته است که اورا پس از قطعی شدن حکم به یک زندان بدون سختگیری بفرستند تا بتواند در داخل زندان به فعالیت بازرگانی خود از طریق اینترنت، تلفن ونیز نوشتن و ملاقات با اشخاص ادامه دهد و غذایش را خودش بپزد.

 

منبع: ایانا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد