درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30525صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 تیر 1396 - 06:19
تقویم روز ارتباطات/ مرگ «خبرگیری» درست برای رسانه ها!
هفدهم و هجدهم جولای ۲۰۰۴، خبر اول رسانه ها شدن محکومیت یک زن لهستانی تبار آمریکایی به ۵ ماه حبس و پنج ماه زندان در خانه
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هفدهم و هجدهم جولای ۲۰۰۴ ، خبر اول رسانه ها شدن محکومیت یک زن لهستانی تبار آمریکایی به ۵ ماه حبس و پنج ماه زندان در خانه و ۳۰ هزار دلار جریمه نقدی درستی هشدار سالمنای جهانی رسانه ها (مس میدیا Mass Media) را ثابت می کند که نوشته است: مسئله بزرگ رسانه ها از یاد بردن روش درست خبرگیری و متکی شدن بیش از گذشته به آژانس های خبری (خبرگزاری ها) است.

این سالمنا اضافه کرده است که عوامل رسانه ها به جای رفتن و کاویدن و یافتن خبر، می نشینند و قهوه می نوشند تا خبر، خود نزد آنان بیاید و به دستشان برسد و با این ضعف، انتظار فروش و یافتن مخاطب تازه هم دارند. خبری که از راه جستجوی مستقل به دست نیاید؛ کامل و بی طرفانه نخواهد بود و تنها شامل انعکاس گوشه کوچکی از امور و مسائل جامعه می شود که آژانس خبری در انتشار آن ذینفع است و بنابراین، بسیاری از ابتکارها، شاهکارها، فعالیت ها، دشواری ها و ... از نظر جامعه پنهان می ماند.

خبر اول شدن محکومیت بانو «مارثا استیوارتMartha Stewart متولد آگوست ۱۹۴۱» به دلیل علنی بودن دادگاه و سهولت تهیه خبر آن برای خبرگزاریها بوده که رسانه های دیگر از آنها نقل کرده اند. این بانو ـ مدیر یک شرکت تهیه وسایل خانگی و ناشر یک مجله ویژه دکوراسیون و تزیین خانه ـ به اتهام یک مورد تقلب در فروش سهام شرکت خود تحت تعقیب قرار گرفته و تازه تا رسیدگی استینافی هم که ماهها طول می کشد آزاد خواهد بود و قاضی در حکم خود نوشته است که اورا پس از قطعی شدن حکم به یک زندان بدون سختگیری بفرستند تا بتواند در داخل زندان به فعالیت بازرگانی خود از طریق اینترنت، تلفن ونیز نوشتن و ملاقات با اشخاص ادامه دهد و غذایش را خودش بپزد.

 

منبع: ایانا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد