درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30516صفحه نخست » سه شنبه، 27 تیر 1396 - 12:58
اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گامی در جهت صیانت از حقوق شهروندی است
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی: اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گامی در جهت صیانت از حقوق شهروندی است
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی: اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گامی در جهت صیانت از حقوق شهروندی است

به گزارش شارا به نقل از، جواد آهنگری در سومین نشست هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی،با اشاره به اینکه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شامل ٢٣ ماده و هفت تبصره است، ادامه داد: این قانون یک قانون مترقی و یک نقطه عطف در راستای صیانت از حقوق شهروندی است که باید سال‌ها پیش به مرحله اجرا درمی‌آمد.

وی با بیان اینکه هر شهروند حق دارد به سهولت و بدون مشکل به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشد، افزود: راه‌اندازی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، یک اتفاق بزرگ و مبارک است که هم فساد اداری و رانت را از بین می‌برد و هم با ضابطه‌مندی، در راستای تحقق اهداف دولت پاسخگو و الکترونیک موثر واقع می‌شود، در نتیجه شاهد اصلاح و بهبود وضعیت در اطلاع‌یابی سیستم‌های اداری خواهیم بود.

آهنگری افزود: براساس ماده ۷ آیین‌نامه اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مؤسسات مشمول قانون موظفند در صورت لزوم اطلاعات را در اختیار همگان قرار دهند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به‌عنوان حلقه ارتباطی سازمان‌ها با جامعه نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، تصریح کرد: هرچه این حلقه ارتباطی گسترده‌تر و محکم‌تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

وی افزود: بدون تردید بسترسازی به منظور بالا بردن سطح آگاهی افکار عمومی جامعه با کسب نظر از فرهیختگان این عرصه یکی از وظایف عمده و مهم روابط عمومی‌ها در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید، اشتغال می‌باشد.

آهنگری همچنین خواستار ایفای نقش فعالانه روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌های تولید و اشتغال شد و ادامه داد: با توجه به وظایف قانونی ادارات و تدوین برنامه‌های دستگاه‌های دولتی درخصوص اقتصاد مقاومتی، روابط عمومی‌ها باید به نقش اطلاع‌رسانی خود پیش از پیش توجه کنند.

وی همچنین اهمیت کارگزاران روابط عمومی را در رویارویی با بحران‌های احتمالی مهم دانست و افزود: روابط عمومی‌ها باید به صورت هنرمندانه در خصوص مدیریت و کنترل مصرف بهینه برق و آب همت گمارند.

وی تصریح کرد: باید همگان به این باور برسند که بحران آب جدی است و به صورت جدی درمدیریت مصرف آب و برق تلاش کنند.

ناصر عبداللهی فلاحی، معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر ضرورت تشکیل منظم جلسات شورا با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه به صورت ماهانه، ارتباط بیشتر اعضای هیات رئیسه و مشارکت کلیه اعضا در امور مربوط، آمادگی اعضا برای ارائه پیشنهادها در ارتباط با دستور جلسات و برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان به بهترین شکل ممکن تأکید کرد.

محمدرضا عزیزپور، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان نیز در خصوص بحران آب، اقتصاد مقاومتی، گفتمان‌سازی و تشکیل نشست مشترک روابط عمومی‌های صنعت برق و آب توضیحاتی بیان کرد.

محمدرضا بخشعلی‌زاده، مدیر روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران هم با اشاره به ضرورت مصرف بهینه آب و برق در استان، راهکارهایی برای برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های استان ارائه کرده و تشکیل مداوم جلسات شورا را خواستار شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز هم در ادامه این جلسه به ارائه عملکرد جامع این شرکت پرداخت و اظهار کرد: شرکت پتروشیمی تبریز با داشتن دو هزار و ۷۰۰ نیروی انسانی، تولیدکننده ۸۰۰هزار تن انواع پلاستیک‌های خام به شمار می‌آید.

افشاری افزود: متأسفانه این مجتمع تا شهریور ۱۳۹۴، ۱۹۰ میلیارد تومان زیان انباشت داشت که با استقرار مدیریت جدید و اعمال تغییرات با گریدهای جدید و مورد نیاز داخلی و خارجی و افزایش صادرات از ۳۰درصد به ۸۰درصد توانست در عرض یک سال زیان را به صفر برساند و در نیمه دوم سال ۱۳۹۵، در عرض ۶ ماه به سوددهی کامل برسد.

وی خاطرنشان کرد: با نصب و راه‌اندازی واحدهای جدید ضمن دو برابر شدن تولیدات مجتمع برای ۲۵۰۰ نفر از جوانان نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد