درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30513صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 08:48
سومین همایش روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومیقرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم، سومین همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) دوشنبه(26 تیر) با حضور 90 نفر از فعالان روابط عمومی‌های ستاد، گروه‌های تخصصی و مؤسسات قرارگاه در گروه تخصصی سپاسد برگزار شد.

کریم باشنا مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد، سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه و حجت‌الاسلام و المسلمین کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه از جمله سخنرانان این همایش یک‌روزه بودند.

مدیرعامل گروه تخصصی سپاسد در این همایش بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات قرارگاه تأکید کرد و خواستار بهره‌گیری از توان بیش از پیش گروه‌های تولید برنامه‌های تلویزیونی از سوی مسئولان و مدیران روابط عمومی شد.

باشنا گفت: پروژه‌های عظیمی در این کشور به دست متخصصان و مهندسان ایرانی به ثمر رسیده و یا در حال انجام است که این تلاش و اقدامات باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند که ساخت و احداث پروژه‌های بزرگ از عهده فرزندانشان برمی‌آید.

سردار شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه نیز در این همایش با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عرصه سازندگی تصریح کرد: اگر آن طور که در حوزه موشکی و شلیک موشک به سوی مواضع داعش اطلاع‌رسانی کردیم، در عرصه سازندگی نیز عمل کنیم، ملت ایران با نقش‌پذیری و اقدامات و نیز دستاوردهای ارزنده‌ای که سپاه در حوزه سازندگی برای کشور به ارمغان آورده است بیش از پیش آشنا می‌شوند و این گونه اقدامات که محصولی جز آسایش مردم را در پی ندارد را تحسین می‌کنند و بدخواهان دیگر نمی‌توانند از این طریق به سپاه هجمه وارد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کوهستانی از دیگر سخنرانان این همایش بود که با تأکید بر اصل اعتبارافزایی اجتماعی برای سپاه گفت: روابط عمومی خط مقدم نبرد با توطئه‌های دشمن در سازمان است و همان‌گونه که در روزگار ما مدافعان حرم با خون خود از کیان ایران، اسلام و ارزش‌ها پاسداری می‌کنند فعالان عرصه روابط عمومی نیز با قلم خود به چنین رسالتی اقدام می‌کنند.

همچنین در این همایش، سه کارگاه خبرنویسی، مستندسازی و عکاسی برگزار شد و در پایان نیز به برترین‌های روابط عمومی لوح تقدیر اهدا شد.

بر اساس این گزارش، همایش و کارگاه تخصصی روابط عمومی‌های قرارگاه در سال 96 به منظور ایجاد یک سیستم یکپارچه و شبکه منسجم در روابط عمومی قرارگاه و با هدف افزایش تعامل با زیرمجموعه، در مسیر هم‌افزایی و همکاری بیشتر و ارتقای توانمندی‌های مدیران روابط عمومی‌ها برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد