درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 14:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30491صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 26 تیر 1396 - 10:19
گردهمایی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش وپرورش در کرمانشاه برگزار شد
در راستای ارتقای هنر و دانش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش در استان با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش وپرورش سه نواحی و۲۴ منطقه استان کرمانشاه با مدیرکل آموزش وپرورش استان امروز یکشنبه در محل سالن جلسات خانه معلم شماره یک برگزار شد.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان  کرمانشاه در این گردهمایی تاکید کرد: روابط عمومی امروزه آنگونه که بایسته و شایسته است شکل نگرفته است.

حسین پارساپور افزود: کار روابط عمومی در آموزش وپرورش پیش گیرانه است که از درمان وعمل نیز مهمتر است، اما متأسفانه در این راستا هنوز رشد نکرده ایم.

وی، کار روابط عمومی را خصوصا در آموزش وپرورش هنر وعلم دانست تا بتوان حرفی برای گفتن داشته  باشد.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان  کرمانشاه بر جدی گرفتن کار روابط عمومی تاکید داشت و افزود: روابط عمومی به ویژه در آموزش و پرورش مخاطب انسانی دارد و با دستگاه های دیگر مقداری متفاوت است.

وی با اشاره به تولید علم ودانش در آموزش وپرورش گفت: در نظام آموزش و پرورش، انسان این حیوان ناطق را از کودکی بایستی به سوی علم ودانش ببرد. لذا از هر نظر نگاه کنیم کار در آموزش و پرورش با سایر دستگاه ها متفاوت است.

پارساپور در خصوص ارتباط با ارباب رجوع خصوصا در مورد مشارکت‌ها وهمیاری که والدین خواستار پاسخگویی از سوی کارکنان آموزش و پرورش هستند، گفت: ما بایستی به گونه ای عمل کنیم تا هم والدین محترم با پاسخ های ما قانع شود و هم از کار خودمان دفاع کنیم.

مدیر روابط عمومی آموزش وپرورش استان کرمانشاه بر لزوم دانش بالای مسئول روابط عمومی تاکید کرد و گفت: دانش کافی  برای یک مسئول خصوصا در آموزش وپرورش الزامی است. چرا که نداشتن دانش کافی باعث پایین آمدن کیفیت کار وی می‌شود.

پارسا پور،  کار در آموزش وپرورش را همراه با انتقاد سایرین دانست و معتقد بود انتقاد بایستی از درون سازمان آغاز شود.

 

منبع: مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد