درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 09:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30442صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 تیر 1396 - 11:38
راه‌اندازی سایت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ارتباط با مخاطبان
«سید مجید هاشمی‌دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به راه‌اندازی سایت روابط عمومی اظهار داشت: در پورتال روابط عمومی سعی کردیم تا در ابتدا به معرفی بنیاد بپردازیم و سپس عملکردی را که در مجموعه بنیاد و حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سید مجید هاشمی‌دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به راه‌اندازی سایت روابط عمومی اظهار داشت: در پورتال روابط عمومی سعی کردیم تا در ابتدا به معرفی بنیاد بپردازیم و سپس عملکردی را که در مجموعه بنیاد و حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، معرفی کنیم.

وی افزود: این عملکرد شامل عملکرد تمام سازمان‌ها، معاونت‌های موجود در بنیاد و ادارات کل ما در سطح استان‌های کشور محسوب می‌شود و تمامی برنامه های تولیدی را اعم از برگزاری همایش ها و مجموعه برنامه هایی که در سراسر بنیاد برگزار می شود را دربرمی گیرد.

هاشمی دانا ادامه داد: همچنین مجموعه ای از اطلاعات و آماری که در بنیاد است، یعنی اطلاعات یادمان های دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا، یادمان‌های شهدای گمنام و کتاب‌هایی که توسط بنیاد و بخش‌های مختلف سازمان‌های موجود در این مجموعه تولید می‌شود، همه اطلاعات این کتاب‌ها و خلاصه‌ای از این کتاب‌ها را برای استفاده بهتر مخاطبان در سایت بارگذاری کرده و ارائه می‌دهیم.

وی افزود: آخرین اخبار روز از عملکرد بنیاد در این پورتال درج می شود. ما در حوزه خبر یک فعالیت گسترده خارج از حیطه بنیاد را داریم اما در این پورتال روابط عمومی مجموعه بنیاد را به نمایش می گذاریم تا افرادی که خارج از مجموعه بنیاد هستند بتوانند با حداقل آشنایی به عنوان یک مرجع به این سایت رجوع کنند و ضمن شناخت سازوکار و سازمان‌های این نهاد با آن ارتباط لازم را برقرار کنند.


معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در این سایت بحث ساختار، تعریف بنیاد، وظایف و ماموریت های بنیاد را تشریح کردیم و در معرض نمایش عموم گذاشتیم تا کسی که می خواهد بنیاد حفظ آثار را بشناسد با مراجعه به سایت بنیاد، به راحتی وارد سایت شده و با سازمان‌های ذیربط و ساختار و وظایف و ماموریت ها، دستاوردها و عملکردها و اطلاعات جانبی بنیاد آشنا شود.

وی خاطرنشان کرد: این سایت حدود چند ماه است که به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین آمار و اطلاعات و برآیند آخرین نشست ها به صورت روزانه در آن ارائه شده و در معرض دید قرار می گیرد.

هاشمی دانا افزود: در حوزه کتاب تاکنون حدوده 10 جلد کتاب به صورت پی دی اف بارگزاری شده است و 50 جلد دیگر در حال آماده سازی برای بارگزاری در سایت است تا افراد از مجموعه کتاب‌ها نیز بتوانند استفاده کنند.

وی در پایان گفت: یکی از فعالیت های این مجموعه معرفی کتابهایی است که در بنیاد منتشر می‌شود، تا مخاطبان مطلع شوند در چه زمینه‌هایی کتاب تالیف شده است و همچنین پی دی اف کتاب نیز در سایت ارائه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد