درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 04:17   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30442صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 تیر 1396 - 11:38
راه‌اندازی سایت روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ارتباط با مخاطبان
«سید مجید هاشمی‌دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به راه‌اندازی سایت روابط عمومی اظهار داشت: در پورتال روابط عمومی سعی کردیم تا در ابتدا به معرفی بنیاد بپردازیم و سپس عملکردی را که در مجموعه بنیاد و حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، معرفی کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سید مجید هاشمی‌دانا» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به راه‌اندازی سایت روابط عمومی اظهار داشت: در پورتال روابط عمومی سعی کردیم تا در ابتدا به معرفی بنیاد بپردازیم و سپس عملکردی را که در مجموعه بنیاد و حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، معرفی کنیم.

وی افزود: این عملکرد شامل عملکرد تمام سازمان‌ها، معاونت‌های موجود در بنیاد و ادارات کل ما در سطح استان‌های کشور محسوب می‌شود و تمامی برنامه های تولیدی را اعم از برگزاری همایش ها و مجموعه برنامه هایی که در سراسر بنیاد برگزار می شود را دربرمی گیرد.

هاشمی دانا ادامه داد: همچنین مجموعه ای از اطلاعات و آماری که در بنیاد است، یعنی اطلاعات یادمان های دفاع مقدس، یادمان‌های شهدا، یادمان‌های شهدای گمنام و کتاب‌هایی که توسط بنیاد و بخش‌های مختلف سازمان‌های موجود در این مجموعه تولید می‌شود، همه اطلاعات این کتاب‌ها و خلاصه‌ای از این کتاب‌ها را برای استفاده بهتر مخاطبان در سایت بارگذاری کرده و ارائه می‌دهیم.

وی افزود: آخرین اخبار روز از عملکرد بنیاد در این پورتال درج می شود. ما در حوزه خبر یک فعالیت گسترده خارج از حیطه بنیاد را داریم اما در این پورتال روابط عمومی مجموعه بنیاد را به نمایش می گذاریم تا افرادی که خارج از مجموعه بنیاد هستند بتوانند با حداقل آشنایی به عنوان یک مرجع به این سایت رجوع کنند و ضمن شناخت سازوکار و سازمان‌های این نهاد با آن ارتباط لازم را برقرار کنند.


معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: در این سایت بحث ساختار، تعریف بنیاد، وظایف و ماموریت های بنیاد را تشریح کردیم و در معرض نمایش عموم گذاشتیم تا کسی که می خواهد بنیاد حفظ آثار را بشناسد با مراجعه به سایت بنیاد، به راحتی وارد سایت شده و با سازمان‌های ذیربط و ساختار و وظایف و ماموریت ها، دستاوردها و عملکردها و اطلاعات جانبی بنیاد آشنا شود.

وی خاطرنشان کرد: این سایت حدود چند ماه است که به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و آخرین آمار و اطلاعات و برآیند آخرین نشست ها به صورت روزانه در آن ارائه شده و در معرض دید قرار می گیرد.

هاشمی دانا افزود: در حوزه کتاب تاکنون حدوده 10 جلد کتاب به صورت پی دی اف بارگزاری شده است و 50 جلد دیگر در حال آماده سازی برای بارگزاری در سایت است تا افراد از مجموعه کتاب‌ها نیز بتوانند استفاده کنند.

وی در پایان گفت: یکی از فعالیت های این مجموعه معرفی کتابهایی است که در بنیاد منتشر می‌شود، تا مخاطبان مطلع شوند در چه زمینه‌هایی کتاب تالیف شده است و همچنین پی دی اف کتاب نیز در سایت ارائه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد