درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 03:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30382صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 15 تیر 1396 - 01:49
دکتر دارابی: حمایت از تولید ملی و اطلاع‌رسانی شفاف اقتصادی مهمترین رسالت روابط عمومی‌هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: در بیان نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی باید گفت حمایت از تولید ملی و اطلاع‌رسانی شفاف اقتصادی، مهمترین رسالت روابط عمومی‌هاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: در بیان نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی باید گفت حمایت از تولید ملی و اطلاع‌رسانی شفاف اقتصادی، مهمترین رسالت روابط عمومی‌هاست.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های رسانه ملی، دکتر علی دارابی در همایش «روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه تربیت مدرس ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش اظهار کرد: سوال اصلی درباره موضوع همایش این است که روابط عمومی‌ها چه نقشی می‌توانند در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

وی افزود: برای پاسخ به این پرسش باید به مسائلی چند توجه داشت؛ نخست اینکه باید روابط عمومی را آینه تمام‌نمای سازمان دانست و آن را به مثابه پل ارتباطی با افکار عمومی و رسانه‌ها قلمداد کرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و ارائه گزارش عملکرد و اطلاع‌رسانی از خدمات و کارنامه سازمانی، باید در صدر اولویت‌های روابط عمومی‌ها باشد گفت: ارائه عملکرد سازمانی به گونه‌ای که برای افکار عمومی باورپذیر باشد یکی از مسئولیت‌های خطیر روابط عمومی‌هاست.

وی ادامه داد: دریافت و رصد بازخوردها از میزان اثربخشی امور سازمانی در بین افکار عمومی، اخذ نظر عموم افراد جامعه درباره سازمان‌ متبوع و به دست آوردن تصویری درست از محبوبیت یا عدم محبوبیت در اجتماع از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود.

دارابی با بیان اینکه روابط عمومی هنرمندانه آن است که منجر به برجسته‌سازی وظایف و کارکردهای اصلی سازمانی در بین صدها وظیفه محوله شود خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن همه این موارد، می‌توان پی به ارتباط میان روابط عمومی‌ها و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی سال گذشته را به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کرده بودند و متعاقب آن، سال جاری هم از سوی ایشان با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» معرفی شد، شعار انتخاب شده برای این سال‌ها گویای تأکید و برجسته‌سازی اصلی‌ترین مسئله کشور یعنی اقتصاد در بین سایر موضوعات است که باید مورد توجه همگانی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از این حیث باید از دست اندرکاران برپایی این همایش تشکر کرد که در بین همه اولویت‌ها و دستورکارهای موجود، بحث اقتصاد مقاومتی را برگزیدند و برای چاره‌اندیشی در این حوزه پیشگام شده‌اند.

دارابی با بیان اینکه لازم است مفهوم چیستی و ماهییت اقتصاد مقاومتی را به خوبی تبیین کنیم گفت: در این صورت می‌توانیم به ارتباط میان وظایف بخش‌های مختلف از جمله روابط عمومی‌ها و اقتصاد مقاومتی بپردازیم.

معاون امور استان‌های رسانه ملی تأکید کرد: حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و کارآفرینان موفق، ایجاد اشتغال پایدار، کاهش واردات و تلاش برای رهایی از اقتصاد تک محصولی و به عبارتی همان نفت و نیز تأکید بر اقتصاد درون‌ساز، خوداتکایی و توجه به ظرفیت‌های داخلی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از این دست اقدامات هستند.

وی ادامه داد: بدون آنکه تبلیغ مناسب برای توجیه عموم جامعه به منظور کاهش استفاده از ظرفیت‌ها و تولیدات خارجی صورت بگیرد، دست یافتن به اقتصاد مقاومتی ناممکن خواهد بود و در این بین روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش خود را ایفا کنند.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتصاد مقاومتی و ارتباط آن را رسانه ملی پرداخت و گفت: به همین منظور ستادی در سطح صدا و سیما با مسئولیت یکی از معاونان و مشارکت سایر بخش‌ها تشکیل شده است همچنین مقرر شده است بیش از ۷۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی و نیز بخش‌های برون‌مرزی و خبر، در این حوزه به تولید برنامه‌های متناسب تبلیغی ترویجی همت گمارند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با اشاره به فعالیت شبکه تلویزیونی «ایران کالا» عنوان کرد: اهم فعالیت‌های این شبکه بر محور عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه رسانه‌ای پایه‌ریزی شده است.

وی گفت: این شبکه موظف است حمایت لازم را از تولیدات داخلی و کارآفرینان کشورمان داشته باشد و به همین منظور تبلیغات رایگان برای آنها در نظر گرفته شده است، روابط عمومی‌ها می‌توانند با معرفی این ظرفیت، نقش مهمی در سوق دادن تولیدکنندگان داخلی به شبکه «ایران کالا» و کاهش هزینه‌های آنها داشته باشند.

دارابی از تشکیل دفتر همکاری‌های صدا و سیما و روابط عمومی‌ها خبر داد و با بیان اینکه مقدمات این کار انجام شده است خاطرنشان کرد: به این ترتیب روابط عمومی‌ها به صورت نهادینه و طبیعی با صدا و سیما در ارتباط خواهند بود و از این رهگذر، امید می‌رود شاهد همکاری‌های خوب در حوزه رسانه و روابط عمومی باشیم.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه دانستن حق مردم است تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در جریان آزاد اطلاعات و شفافیت اقتصادی دارند.

وی ادامه داد: بهترین میدان عمل و کار به دور از شعارها و هیجانات سیاسی و تبلیغاتی، قرار دادن مبحث اقتصاد مقاومتی» به عنوان دستور کار همه بخش‌های سازمانی از جمله روابط عمومی‌هاست و امیدواریم در سال جاری، این بخش‌ها بتوانند در حوزه پرسشگری و اطلاع‌رسانی حرف اول را در کشور بزنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد