درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30377صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 14 تیر 1396 - 21:35
انجمن روابط عمومی بر محورهایِ مغفول مانده در روابط‌عمومی کشور تمرکز خواهد کرد
انجمن روابط‌عمومی ایران در این دوره به موضوعات مغفول مانده در روابط‌عمومی کشور چون: آینده‌پژوهی، مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی و ‌.‌.‌. توجه ویژه مبذول خواهد کرد‌.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دویست و یکمین نشست علمی تخصصی انجمن روابط عمومی ایران باشکوهی کم‌نظیر و با حضور چهره‌هایی شاخص از خانواده روابط‌عمومی و اساتید ارتباطات و سخنرانی میرزابابا مطهری‌نژاد رئیس انجمن، دکتر حمید ضیایی‌پرور و دکتر‌ سیدمحسن طباطبایی زواره روز سه‌شنبه 13 تیرماه در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه پولی بانکی بانک مرکزی برگزار شد‌.


به گزارش شارا، در این نشست جمع کثیری از اعضای انجمن و چهره‌های شاخصی چون دکتر حمید ضیایی‌پرور، خانم دکتر ساعی، دکتر یحیایی ایله‌ای‌، دکتر‌ سیدمحسن طباطبایی زواره رئیس انجمن ‌اقتصاد شهری ایران دکتر بیتا شاه منصوری، دکتر محمدرضا حقیقی، دکتر حسنا کاظمی، اعضای هیئت‌مدیره دوره نهم و سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس انجمن در دوره هشتم و مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی و دانشجویان ارتباطات حضور داشتند‌.


در این نشست ابتدا مطهری‌نژاد رئیس انجمن طی سخنانی ضمن خیرمقدم به حضار از برگزاری سه نشست هیئت‌مدیره در خرداد و نیمه اول تیرماه خبر داد و اعلام کرد: انجمن روابط‌عمومی ایران در این دوره به موضوعات مغفول مانده در روابط‌عمومی کشور چون: آینده‌پژوهی، مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی و جامعه اطلاعاتی و ‌.‌.‌. توجه ویژه مبذول خواهد کرد‌.


رئیس انجمن روابط عمومی ایران همچنین از پژوهشگران، اساتید و کارشناسان روابط‌عمومی دعوت کرد در این رویکرد مهم به کمیته‌های انجمن بپیوندند‌.


سخنران نخست این جلسه دکتر حمید ضیایی‌پرور معاون مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که در مورد چگونگی پیدایش اینترنت و سیر تحول آن از وب 1 و وب 2 در ایران و شبکه‌های اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد‌.


ضیایی‌پرور در بخشی از سخنان خود گفت: امروزه روابط‌عمومی‌ها باید خود را به جیب مخاطب برسانند‌. اگر نتوانند با شناخت و به‌کارگیری فضای مجازی خود را به جیب مردم برسانند، قادر به همراه شدن با مخاطب را نخواهند داشت‌.


وی همچنین معتقد بود که در ایران وب 1 و وب 2 مورداستفاده قرارگرفته و کسانی صحبت از ورود وب 3 و 4 می‌کنند، با واقعیت‌ها آشنا نیستند‌.


دکتر‌ سیدمحسن طباطبایی زواره رئیس انجمن ‌اقتصاد شهری ایران سخنران بعدی این نشست بود که به موضوع مدیریت استراتژیک در روابط‌عمومی پرداخت‌.


طباطبایی زواره با اشاره به برخی از واقعیت‌های روز و ناتوانی روابط‌عمومی‌ها در بحران پیش‌آمده برای مؤسسات مالی و اعتباری، سه استراتژی مهم در مدیریت روابط‌عمومی را مورد توجه قرار داد‌.


رئیس انجمن ‌اقتصاد شهری ایران با تشریح این استراتژی‌ها، پیشنهاد کرد که انجمن روابط‌عمومی ایران با تماس نزدیک، دولت دوازدهم را متوجه نقش روابط‌عمومی در برنامه‌های توسعه کند.


در این جلسه به یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد به نام نجفی فرصت داده شد که پایان‌نامه خود را معرفی کند. موضوع پایان‌نامه این دانشجو نقش شبکه‌های اجتماعی در خانواده‌ها بود که با انتخاب جامعه نمونه 385 موردی از شهر زنجان تحقیق تکان‌دهنده‌ای از خدشه‌دار شدن ارتباطات در خانواده را ارائه کرده است‌.
در بخشی از این جلسه از کتاب «فرهنگ و رسانه»، اثر یکی از تحصیل‌کردگان ارتباطات به نام خانم سمانه بامشاد رونمایی شد‌. به خانم بامشاد قبل از رونمایی از کتابش فرصت داده شد تا اثر خود را معرفی کند‌.


کتاب فرهنگ و رسانه، در 128 صفحه نوشته‌شده و توسط انتشارات آبتین نگار بروجن روانه بازار نشر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد