درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30318صفحه نخست » سه شنبه، 13 تیر 1396 - 22:56
ضرورت توسعه ارتباطات رسانه‌ای جوامع دانشگاهی
سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدطاهر حسینی در نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به اهمیت حوزه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: با گسترش رسانه‌ها در دنیای امروزه این وظیفه تیم رسانه‌ای ارگان‌های مختلف است که خود را به مخاطبین معرفی کنند.

وی افزود: پژوهش و آموزش دیگر نیاز دانشجویان را مرتفع نمی‌کند و مهارت آموزی یک موضوع مهم در جوامع دانشگاهی است که باید به وسیله روابط عمومی دانشگاه‌ها برای مردم تحلیل شود.

حسینی با تاکید بر لزوم تعیین نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشور، وظیفه روابط عمومی‌ها را در این عرصه مهم عنوان کرد و گفت: اساس معرفی یک مجموعه رسانه است و باید این ارتباطات رسانه ای خصوصا در دانشگاه های مادر توسعه یابد.

مشاور عالی ریاست دانشگاه کردستان با بیان اینکه در معرفی دانشگاه‌ها موفقیت زیادی نداشته‌ایم، عنوان کرد: نیروهای متخصص حوزه روابط عمومی می‌توانند در رویدادهای مختلف تحلیل درستی به رسانه‌ها ارائه کنند.

حسینی ساماندهی روابط عمومی‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: آموزش می‌تواند به تخصصی شدن روابط عمومی‌های جوامع دانشگاهی کمک شایانی کند.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کردستان در پایان آمادگی دانشگاه را برای برگزاری گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سنندج اعلام کرد.

 

منبع: کرد آنلاین

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد