درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:57   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30314صفحه نخست » دوشنبه، 12 تیر 1396 - 11:59
جریمه سنگین در انتظار شبکه‌های اجتماعی در آلمان
از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از این پس اگر شبکه‌های اجتماعی در آلمان در زمینه حذف مطالب و پست‌های نژادپرستانه و نفرت پراکن کند عمل کنند، باید جریمه‌های سنگینی بپردازند. بر اساس قانون جدیدی موسوم به Network Enforcement Act که به تازگی در آلمان تصویب شده، شبکه‌های اجتماعی تنها 24 ساعت فرصت دارند تا مطالب تند نفرت پراکن را حذف کنند در غیر این صورت باید در انتظار جریمه 50 میلیون یورویی باشند. اجرای این قانون از ماه اکتبر یعنی ابتدای مهر آغاز می‌شود و پست‌هایی که باید پاک شوند عبارتند از: مطالب نفرت پراکن، خرافات و تحریکات خشونت‌آمیز و کلیه مطالبی که در کشور آلمان غیرقانونی تلقی می‌شود. در ادامه این قانون تاکید شده که شبکه‌های اجتماعی باید نمادهای نازی و موارد مربوط انکار هولوکاست را نیز به سرعت حذف کنند. اگر چه مطالب نفرت پراکن باید ظرف 24 ساعت حذف شوند، اما در مورد مطالبی که محتوای آنها قطعیت ندارد این زمان به یک هفته افزایش می‌یابد. فیس بوک که در ماه‌های اخیر با فشار شدید دولت‌های اروپایی برای حذف سریع مطالب نژادپرستانه و نفرت پراکن مواجه است، در هفته‌های اخیر توانسته هر روز 39 درصد از این مطالب را حذف کند. این شرکت بیش از 3هزار کارمند جدید را به همین منظور استخدام کرده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4084

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد